TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanne
6-9-2014
|
15-9-2014 10:33:48
Communicatie is echt een heel belangrijk punt!
Als je nu al merkt dat het moeilijk gaat, dan weet je dat het niet gaat beteren eens je gereserveerd hebt! Want dan hebben ze jullie toch al 'binnen'.
Wij hadden met ons feest ook niet onze 'droomzaal'. Het was uiteraard wel een erg mooie zaal. Maar alles was tiptop in orde, commmunicatie ging vlot. Ik zou het op de laatste momenten als je in stress zit, zeker niet kunnen hebben dat je de hele tijd achter hen moet zitten om iets te weten!
En uiteindelijk, het uiterlijk van de zaal maakt je feest niet. Zolang er goed eten is en goed gedanst is, is voor mij het feest compleet, dan maakt het niet uit of het nu in een garage of een 'sjieke' zaal is. :)
Zo denk ik er over ;)
succes!
|
|
Deborah
5-9-2015
|
15-9-2014 12:16:17
Wij hebben gekozen voor het Kiezelhuys omwille van de uitstekende communicatie, heel snel antwoord op mails,... Maar wij hadden bij die zaal wel ook een gevoel van "dat is het"... Succes!
|
|
Jolien
24-5-2014
|
15-9-2014 15:33:38
Hallo, wij zijn getrouwd in Hoeve Renwa. De communicatie verliep inderdaad niet altijd even goed in het begin. Maar naarmate de datum dichterbij kwam, was dit voor ons wel in orde hoor. Het is ook niet dat je een jaar op voorhand al alles tot in de puntjes moet geregeld hebben he. Ze zijn heel behulpzaam bij het aankleden van de zaal.We zijn zelfs een keertje mogen gaan proeven, zonder dat dit aangerekend werd. En we hebben van iedereen te horen gekregen dat het eten echt af was! Enkel wat je aanhaalt van de drank klopt wel, nadat je drankenforfait afgelopen is, moet je redelijk wat betalen voor de drank. Maar in vergelijking met andere zalen viel dit voor ons wel mee. Maar we hebben dit nadien met hen besproken en zo hebben we wel korting gekregen.We hebben wel geen ervaring met het Kiezelhuys... De dag na onze trouw zijn we nog wat spulletjes moeten geen ophalen en toen heb ik al tegen mijn man gezegd dat we er ooit nog wel eens een feest gaan doen... Succes met het kiezen!
|
|
elke
20-9-2014
|
22-9-2014 16:20:51
Hey,
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd in Hoeve Renwa en het was schitterend, echt een toplocatie. Het eten was echt super! Van de hapjes op de receptie tot het dessertenbuffet, alles was top. Wel spijtig dat ze geen tweede keer langskwamen voor het hoofdgerecht. De bediening was ook zeer vriendelijk. Het enige minpunt aan de zaal was de zeer slechte communicatie, ze zijn gewoon heel slecht bereikbaar zowel via telefoon als via mail. Dit is wel iets wat veel stress geeft tijdens de voorbereidingen. Zelfs op een week voor het feest waren ze zo goed als niet bereikbaar, niet echt handig om de laatste details af te spreken.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|