Nu Online
Momenteel zijn er 760 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddingplanner

16-9-2014 22:42:14
Hoi iedereen,
Ik ben normaal gezien heel erg goed in het plannen van feestjes, maar voor mijn eigen bruiloft vind ik,het wat moeilijker. Ik krijg nu al rampscenario's en heb nog zoveel tijd. Vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met weddingplanners? Is een ceremoniemeester aan te raden? Idee van de kostprijs. Thx bruidjes.

kim
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1187

An
27-6-2015
 Meld misbruik17-9-2014 11:34:18

Ik volg even, want zit in dezelfde situatie. Ik lees wel vaak hier dat het toch aangeraden wordt en dat zij die het namen er tevreden over zijn. Maar het is weer een extra kost he...

lien
18-10-2014
 Meld misbruik17-9-2014 14:27:04

Wij hebben een weddingplanner. Waarom? Omdat we beiden voltijds werken, 3 kindjes hebben, alles apart is (zaal, catering, fotograaf, dj, video,...) en ik op de dag zelf niets wil regelen. Nu kan ik er gerust in zijn dat onze weddingplanner alles in orde brengt.
Wij hebben op voorhand wel veel zelf gedaan maar de week ervoor en de dag zelf wil ik enkel met mijn man en mijn kindjes bezig zijn. Daarom een weddingplanner.
En voor het wegnemen van de stress neem ik de kost er graag bij.

Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik17-9-2014 15:39:56

@lien, mogen we weten wat u dit kost?
Ik heb ook al veel voorbereidend werk gedaan maar ben wat bang voor de stressmomenten die staan te wachten... naarmate het nadert zal het er niet op verbeteren en dan neem je er de kost inderdaad misschien graag bij...
maar ik heb totaal geen idee van de prijzen hiervoor...

Denk dat het voor veel toekomstige bruidjes interessant zou zijn om eens te weten wat dit kost en het budget te gaan herbekijken...

alvast bedankt!

Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik17-9-2014 19:29:08

Als je zoekt naar een weddingplanner kun je mij zeker contacteren. Ik ben nog maar net bezig dus voor de prijs moet je niet bang zijn.
Kijk gerust eens op mijn pagina en voor meer info kun je mij altijd bellen of een mailtje sturen.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Weddingplanner/ceremoniemeester Marrynique
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik17-9-2014 19:49:30

Wij hadden aanvankelijk een weddingplanner maar dit liep absoluut niet goed. We hebben ook twee kindjes en werken fulltime en moeten ook alles zelf voorzien (catering, zaal, versiering, ...) Doordat het met de weddingplanner moeilijk liep hadden wij ook al veel zelf gedaan en ik vond het dan ook zonde om in de meeste gevallen meer dan 1000euro te betalen voor iets dat we zelf eigenlijk evengoed kunnen. Hetgeen ik wel heel belangrijk vond is een ceremoniemeester voor de dag zelf want ik heb geen zin om op mijn klok te kijken. Ik moet wel zeggen wij hebben heel veel geluk met onze cateraars en dj die ons fantastisch goed helpen en begeleiden.
Veel plezier!!

Marjolijn

Meld misbruik17-9-2014 23:11:17

lien
18-10-2014
 Meld misbruik18-9-2014 8:16:31

@Kelly: wij betalen 700 euro en daar zit hulp bij de voorbereiding in (voorstellen leveranciers, meegaan naar catering, zaal,...), opstellen draaiboek en dit doorlopen met de hele suite, heel de trouwdag regelen, ceremoniemeester,... en mijn gezaag aanhoren! Wij vonden dit heel goed meevallen, zeker omdat ze ook de rol van ceremoniemeester op zich neemt, aan dingen denkt die wij wel eens zouden kunnen vergeten en originele ideeën geeft voor bepaalde dingen.

elyne
6-9-2014
 Meld misbruik18-9-2014 9:46:25

Wij hadden geen weddingplanner, heb alles zelf geregeld en onze dag is vlekkeloos verlopen. We hadden wel een ceremoniemeester en dat raad ik zeker aan! Daar betalen we €150 voor en hij is dat geld dubbel en dik waard!
Hou alles goed bij en begin op tijd, dan komt het zeker in orde. Voorzie genoeg ademruimte in je planning en als er dan eens iets fout loopt, is het geen ramp.
Veel succes!

Karina

Meld misbruik21-9-2014 0:42:07

Beste Kim

Neem eens een kijkje op www.karinamisplonwedding.be .

Een huwelijk zonder stress & zorgen? Mail of bel ons voor meer info of vraag gerust een offerte.

Je kan ons ook bezoeken op "Trouw-Mariage" - Antwerp Expo op 3-4 & 5 oktober.

Mvgr
Karina

info@karinamisplonwedding.be
GSM 0498 84 76 95
FB Karina Misplon Wedding Services (foto's, reacties, nieuwtjes, ...)

Davy

Meld misbruik24-9-2014 9:56:33

Beste Kim

Proficiat met jullie trouwplannen.
Neem eens vrijblijvend een kijkje op www.allegebeure.be
Bij interesse mogen jullie mij altijd contacteren voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij jullie thuis via allegebeure@skynet.be

Vriendelijke groet

Davy Achten
www.allegebeure.be

Kelly
19-9-2015
 Meld misbruik27-9-2014 12:01:43

Dag Kim,

Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Absolutely Fabulous weddings is echt een aanrader!

Kuipersstraat 64
Schoten
0475 83 82 31
Open 24 Hours
http://www.absolutelyfabulous.be

Weddingplanner, Kim Van Der Heyden is echt een madam dat haar vak kent!

Heel veel succes verder!

Groetjes,

Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...