Terug naar overzicht
Malta? Is wel leuk om te gaan ontspannen. Je kan er een auto huren en het ganse eiland in 1 of 2 weken wel volledig bezichtigen.Er zijn 2 zandstranden en voor de rest vrij veel keien.Maar je kan ook een boottochtje maken naar een zeer helder blauw stuk zee, en gaan snorkelen enzo.Echt leuk om eens te gaan ontspannen.Ik zou echter niet langer dan 2 weken gaan, want dan heb je het daar echt wel gezien ;)Malta is bovendien niet zo duur ook :)Veel plezier!
De Griekse eilanden?
Santorini?
Sardinië? Griekse eilandjes zijn ook heel mooi, zoals Milos of Sifnos.
Dank u wel al voor de reacties !
Zakynthos is een idylissch fantastisch mooi eiland. Ook Ibiza is heel mooi. Dit is voornamelijk gekend voor het uitgaan maar heeft een prachtige omgeving.
Wij hebben zelf 2 weken Mykonos (5 dagen), Paros (4 dagen) en Santorini (5 dagen) verkend. Allemaal prachtig mooi, maar Mykonos en Santorini zijn vrij toeristisch. Paros was nog net iets idyllischer vonden wij.Kreta is natuurlijk ook een optie. Heb je zowel strand als een pak cultuur.Eigenlijk was onze eerste keuze Jordanië en dan vooral Petra, maar echt veilig is die regio momenteel niet (met Israël, Egypte en Syrië als buurlanden). Misschien dat het er ooit nog van komt ...Een ander alternatief waar ik op aan 't denken ben geweest was Italië. Heeft een neef van mij gedaan met de wagen (maar je kan eventueel ook vliegen en ter plekke een auto huren).Of waarom niet Zuid-Spanje?
andalusie!! heel mooi,warm, niet overdreven toeristisch en fantastische plekken om te verblijven! succes!
Wij willen ook ongeveer zo iets als jullie: niet te duur en een beetje een combinatie van cultuur en uitrusten. Dus ik volg even.. :) Wij waren ook aan het denken aan Malta of Cyprus of mss Kroatië (daar kunt ge nu wel met de auto naar toe gaan). Maar die tip van Andalusie ga ik ook eens bekijken :)
Wij zijn enkele jaren geleden op vakantie geweest in Portugal, in de Algarve. De stranden zijn er prachtig en in de buurt zijn wel leuke activiteiten/plaatsjes op te bezoeken. Wij logeerden in Armaçao de Pera en hebben er ons hart verloren!