Terug naar overzicht
Charlotte,Ikzelf ben ook 1m80 en ik heb mij in de bruidswinkel ook sandalen aangekocht van Elsa Coloured Shoes / Rainbow Club maat 40 ( vallen groot uit want normaal heb ik maat 41) maar ik heb ze nooit gedragen aangezien ik tussen de aankoop van mijn sandalen en onze trouw een serieus knieletsel had opgelopen en in behandeling was en ben bij de orthopedist. Heb mij uiteindelijk ander paar bruidsschoenen moeten kopen. Het model is florrie en het is met een hakje van 6 cm. Ze zijn dus gloednieuw en ik heb ze gekocht bij Couture Ann in Aalst en heb er 179 euro voor betaald (heb aankoopfactuur nog +tezamen met bruidsjurk). Moest je interesse hebben wil ik ze altijd aan jou verkopen voor uiteraard een verminderde prijs. Ik ben ook in bezit van foto's. Laat maar iets weten indien je geïnteresseerd bent en foto's wil zien.
Dag Elke,Oei hopelijk is uw knie ondertussen beter!Ik heb maat 39 en ik ga volledig plat lopen :-).Mijn vriend is iets kleiner dan mij, dus ik wil echt niet groter zijn dan hem op onze dag!Toch bedankt!
Gabrielli Roeselare...Zelf ben ik van het Mechelse, spijtig met een 43 :-/ maar bij Gabrielli hebben ze veel en willen ze vooral ook mee helpen en kijken...zeker een aanrader!
ik ken het gevoel! zelf ben ik 1m83, en de verloofde is niet zo heel veel groter... en mooie, geschikte sandalen zijn moeilijk te vinden. Ik volg dit topic dus mee :)