Terug naar overzicht
Beste Annelies, zag je al een DJ aan het werk op een trouwfeest, en waarin je volle vertrouwen zou stellen? Zo neen, dan is het aanbevelen door een feestzaal toch een indicatie. Vermoedelijk vindt DJ Ronnie het niet erg als je even een praatje wil maken en vragen hebt. Zo weet je ook als het klikt om samen te werken. Succes.
Hey Annelies! Ook onze feestzaal is Familia in Nijlen en wij hebben gekozen voor deze DJ.. Vertrouwen op de aanbeveling! 😄
Hallo AnneliesIk heb het hier pas nog eens gepost en ik kan het alleen maar herhalen.Ik heb eens mogen samenwerken met www.trouwfuif.com en hij is echt wel de moeite waard. Hij kan alle stijlen aan en wet de ambiance er in te brengen. Moest je twijfelen kan je best eens contact met hem opnemen, het is echt een superenthouiaste kerel :)Groetjes,Annelies VandebonWeddingplanner/ceremoniemeester Marryniquemarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Beste Annelies, Wij van Beautiful Live bieden ook een DJ service aan. Contacteer ons gerust voor meer informatie!groetjes, Marie-JoëlleBeautiful Livewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be
Hoi Annelies, mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Wim Van Denhaute alias Dj WiMiX. Zoals u wel kunt raden is muziek mijn passie en deze wil ik met veel plezier gebruiken om jullie een leuke avond te bezorgen!Steeds bereid voor een kennismakend gesprek! Info: 0498/36.34.56Grtj Wim