Terug naar overzicht
Ik heb bij dianna david besteld. Komen idd niet goed over, maar ik ben gistern gaan passen en 't gaat echt schitterend worden. Met de andere winkel geen ervaring.
ik ben bij beide winkels geweest en ik heb mijn kleedje gevonden bij linea raffaelli in Leuven. Ik vind ze daar zeker niet opdringerig. Ik ben 2 keer mogen gaan passen. De eerste keer was met mijn mama en had nog 2 favorietjes over. Ik heb gewoon gezegd dat ik er nog eens over wou nadenken en dat was absoluut geen probleem. De 2de keer ben ik dan met mijn getuigen terug geweest en toen heb ik beide kleedjes nog eens mogen passen. De verkoopster was zeer vriendelijk en gaf tips wat mooi was op mij en wat niet. En ze probeerde zeker niet het duurste kleed te verkopen. De verkoopster liet ook veel ruimte om te overleggen met mijn mama en met mij getuige. En bij Dianna David vond ik dat hier minder ruimte voor was en dat ze iets meer opdringerig waren om de verkoop af te ronden. Maar niettemin hebben ze daar ook mooie kleedjes. groetjes, Elise
Linea Raffaelli in Leuven is de eerste winkel waar ik ben gaan kijken voor een kleed. Afspraak vastleggen ging vlot. We (ik, mijn moeder, mijn getuige en getuige van mij aanstaande) werden goed ontvangen. We kregen een drankje aangeboden en mochten rustig de catalogus doornemen voor we zouden passen.Samen met de verkoopster overliep ik wat ik wel en niet mooi vond uit de catalogus. Ik mocht de (trouwens zeer ruime) paskamer in en dan zou zij enkele kleedjes brengen die ik kon passen en van daaruit verder zoeken. De kleedjes die ze bijhad sloten totaal niet aan bij wat ik aangegeven had, maar de verkoopster vond dat ik het toch moest passen omdat dit mij goed zou staan. Natuurlijk heb ik de kleedjes gepast, maar het was gewoon echt niet mijn ding. De stoffen stonden me niet zo aan. Het was inderdaad zeer flatterend en mooi, maar ik voelde me niet echt een bruid. Het waw-gevoel ontbrak. Bij elk kleed dat ik aandeed benoemde ik duidelijk wat ik niet mooi vond en wat ik dan wel zocht. Maar ze bleef mij toch de hele tijd in gelijkaardige kleedjes steken. Uiteindelijk zijn mijn getuige en mama dan de rekken ingedoken om enkele dingen aan te duiden die beter aansloten bij wat ik zocht. Maar die mocht ik niet passen "want het zou toch niet mooi staan" of het was niet de juiste maat.Conclusie: zeer vriendelijk, goede ontvangst en ik denk ook wel correcte afhandeling en opvolging. Maar voor mij was het geen succes. Je moet geluk hebben met de verkoopster.Ik heb uiteindelijk mijn kleed gevonden in de derde winkel waar ik ben gaan passen.Daar was een perfecte verkoopster die bleef zoeken tot ze een kleed vond dat aansloot bij wat ik in gedachten had, maar wat zij ook de correcte pasvorm en model vond voor mij.
ik ben bij dianna David gaan passen en heb daar ook besteld. Het is daar inderdaad allemaal wat chique, maar ik was heel content... Ben nadat ik de eerste keer was geweest en besteld had zelfs nog eens terug geweest omdat ik super hard begon te twijfelen... Ze waren even vriendelijk, heb nog eens alles mogen passen en heb mijn kleed dan nog veranderd... Zonder dat ze daar het geduld verloren...