Nu Online
Momenteel zijn er 733 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 jaar!

19-9-2014 9:59:10
Enthousiast!
Vandaag is het nog exact 1 jaar tot aan onze huwelijksdag!
Bij deze kon ik eindelijk het wettelijk huwelijk vastleggen (bij onze gemeente gaat dat max. 1 jaar op voorhand). Sinds kort kan er daar op zaterdag ook enkel nog maar in de voormiddag gehuwd worden, wij hadden heel graag 12u gehad (als laatste), zodat we ons in de voormiddag rustig kunnen klaarmaken.
Zonet dus gebeld en gezorgd dat ik de allereerste beller was en de reservatie ligt vast! Heel erg blij, pak van men hart! De gehele planning was al wat uitgewerkt rond dat uur, daarmee. En als ik niet de eerste beller was geweest dan kon ik zelfs niet meer kiezen, dan was het gewoon aan te sluiten op het uur dat de eerste beller gekozen zou hebben.
Enfin, en hele uitleg maar ik ben gewoon zo uitgelaten en opgelucht, wou dit even met jullie delen! :)
Nu kunnen de voorbereidingen verder gaan en nu het uur vast staat kan ik de laatste hand leggen aan het ontwerp van de uitnodigingen!

Liefs aan alle mede-bruidjes!

Griet
19-9-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 741

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik19-9-2014 10:13:10

Blij voor jou!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik20-9-2014 21:52:42

Super wij zaten iets of een jaar en in november nog 6 maand het gaat snel...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...