Terug naar overzicht
Ik heb hier eigenlijk geen beeld op, onze drank zit mee in de totaalprijs van de zaal.Heeft de zaaleigenaar bepaalde standaardprijzen gegeven? of kan je eens polsen hoeveel de drank kostte bij gelijkaardige feesten?
Ik heb hier eigenlijk geen beeld op, onze drank zit mee in de totaalprijs van de zaal.
Heeft de zaaleigenaar bepaalde standaardprijzen gegeven? of kan je eens polsen hoeveel de drank kostte bij gelijkaardige feesten?
Ik vind dit heel moeilijk om over te oordelen. Dus als ik het goed begrijp zouden jullie met een brouwer werken? En voorzien jullie bediening?Veel hangt ook af van welke dranken (vb cava vs champagne) jullie voorzien en of de brouwer zaken terugneemt. 1 tip: bier best in flesjes, is goedkoper en een vat dat reeds open is neemt een brouwer niet terug mee.
Iemand die ik ken en pas getrouwd is heeft 800 euro betaald voor de drank (zonder bediening). Feest heeft geduurd van 18u tot 03u00. Groetjes
Cynthia, vraag een offerte aan de leverancier? Die zal voldoende mee hebben en wat niet gedronken is (ongeopende dozen cava, volle bakken bier) terug meenemen. Wordt er niet gedronken na 1u? Hoeveel gedronken wordt hangt ook van elk feest af en de genodigden. Bovendien van de duur van het feest (de DJ set)?
Hee allemaal. Bedankt voor de reacties.fijn dat jullie meedenken.Even voor de duidelijkheid. T drinken is van de horeca gelegenheid.Er staan koelkasten en een biertap. Dus de gasten pakken alles zelf.en het gaat op nacalculatie. Alleen sap/fris bier en wijn. Geen dure mixen of drank.
Wij hadden drank ingekocht voor à 23 euro/pp (140 gasten). Uiteindelijk is er maar gedronken voor 12,75 euro/pp. Ons feest was van 16u00 tot 05u00. Dit wel excl bediening.