Terug naar overzicht
Beste medebruiden en bruidegommen,
We zijn nog op zoek naar een goede ceremoniemeester voor ons huwelijk op 12/09/2015. Onze ceremonie heeft plaats in Zwalm. Dus liefst iemand uit de streek regio Zottegem - Oudenaarde. Tot nu toe verloopt onze zoektocht maar moeizaam en we willen liefst iemand waarmee de fotografen gemakkelijk kunnen samen werken.
Bedankt!
Beste Isabel,Leuk dat je denkt aan een ceremoniemeester, het maakt je dag alvast een stuk makkelijker waardoor je niet de ganse tijd nerveus moet zijn over formaliteiten (wie moet waar lopen, wanneer moet ik rechtstaan / zitten, wie zal mijn noodkit bijhouden,....) De dag zelf moet je kunnen genieten, je doet zoveel moeite tijdens de voorbereidingen en wil dan ook dat alles perfect loopt zoals gepland. Uit mijn eigen ervaringen als eventmanager en door zelf te trouwen ben ik er nog meer van overtuigd dat een goede ceremoniemeester onmisbaar is. Daarom heb ik ook de stap gezet om zelf ceremoniemeester te worden en mijn kennis te delen met andere zodat ik mijn steentje kan bijdragen om ervoor te zorgen dat ook andere koppels een perfecte huwelijksdag krijgen. Indien je nog op zoek bent naar een betaalbare ceremoniemeester is "De Huwelijksregisseur" misschien wel iets voor jou. Vanaf november staat mijn website online maar indien je ondertussen nog met vragen zit geef mij gerust een seintje, ik help je graag verder op weg.Met vriendelijke groeten,Bieke VanslembrouckDe HuwelijksregisseurCeremoniemeester & Huwelijksplanner
Beste Isabel,Ik ben nog vrij op jullie trouwdatum en kom graag voor jullie huwelijk tot de Zwalmstreek.Kijk gerust op mijn website voor meer info en enkele referenties.Hopelijk tot binnenkort!Groetjes,EllenBoboda Weddings & Eventswww.boboda.be
Beste IsabelMisschien is onze Wedding Day iets voor jullie.Bekijk gerust onze site www.karinamisplonwedding.be .Indien jullie nog meer info wensen, komen we graag eens langs bij jullie.Dit is volledig vrijblijvend. GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.beGSM 0498 84 76 95