Terug naar overzicht
hallo iedereen,we zijn een nieuw samengesteld gezin en 30 mei 2015 gaan we trouwen.daar het voor de tweede keer is wou ik vragen of er iemand ideetjes heeft voor de uitnodigingen,misboekjes,muziek teksten.mijn kinderen zijn zoon 28 zoon25 en dochter 21 jaar.die van mijn vriend 16 en 14 jaar.beiden meisjes.
alles is welkom,zou er zeer blij mee zijn.
Is er bij de feestlocatie mogelijkheid om de ceremonie daar te houden? Afhankelijk van het weer dus zowel buiten als binnen? En natuurlijk hangt het ook van het aantal personen dat kan opdagen of dit een goed idee is. Vaak is dit intiemer dan pakweg een kerk (je spreekt over misboekje, dus kerk kan, geen idee over eigenlijk). Afhankelijk van je budget kun je dan eventueel een live bandje casten voor de die ceremonie.
Hallo Annemie, Gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk! Hebben jullie al aan live muziek gedacht? Wij nodigen jullie graag uit om (gratis en vrijblijvend) je favoriete muziek al eens live te komen beluisteren. Laat ons gerust weten op welke datum dat voor jullie zou passen. Nog veel succes met de voorbereidingen!groetjes, Marie-JoëlleBeautiful Livewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be