Terug naar overzicht
Hey dames,
Hoe kan ik hier een foto toevoegen? Ik heb nog een nieuwe trouwjurk te koop.
Ik heb deze voor mijn bypass operatie gekocht ( veel te vroeg dus) het kleed is maat 44 en heb nu 38 teveel verschil om te laten aanpassen. bij deze verkoop ik mijn kleed. de nieuwprijs was 1000 euro ik verkoop de jurk voor 450. Mail of bel gerust.
Mail: flientje1203@msn.com
Tel: 0498840996
Groetjes eveline
Op Kapaza zetten en de link hier plaatsen Grtjes
Dank u! straks ff proberen!
Eveline, is er geen mogelijkheid dat een naaister het kleed inneemt? Is toch zonde dat je dit nu moet verkopen, niet? Of keek je stiekem wel uit naar een ander kleed met de vele kilo'tjes lichter :-)
Als je zwaarder bent kies je een totaal andere jurk dan als je wat magerder bent. Ik heb zelf een GBP en snap de keuze om voor een nieuwe jurk te gaan. Het zijn tenslotte 3/4 kledingmaten en dan is met zoveel innemen je kleed niet meer mooi.
Hey, Ja nu ik 40 kilo lichter ben kijk ik idd uit naar een ander model! Ik was zeer tevreden met dit kleed, het is 1 in 2 stukken en voor toen ik zwaarder was was dit ideaal. Maar nu ik minder weeg kan ik ook in een heel ander model. Bij deze verkoop ik mijn kleed. 😄 wel voor veel minder dn ik betaald heb, maar dat vindt ik niet erg! Liever zo dan dat het hier in de kast hangt. Grtjs
Alleszins proficiat met de verloren kilo's. Geniet dan maar dubbel en dik van het kiezen en passen van het nieuwe trouwkleed! :-)
Dank u!! Eerst deze ng verkocht krijgen, heb ik nog iets meer budget voor mijn volgende jurk! 😄😉
Is uw kleed al verkocht? Ik wil graag een fotootje zien...