Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindje van 7 maanden

24-1-2007 17:00:09
Hey,

Wij trouwen op 2juni en ik ben op zoek naar een originele manier om mijn dochtertje de ringen te laten geven. Het probleem is dat zij tegen dan nog maar 7 maanden is en dus nog niet veel kan. Er zijn nog 4 andere bruidskindjes. Iemand een origineel idee?

Veerle
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 897

Elise
13-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 17:31:45

Elise,

ik weet niet of ze al kan zitten. Maar ik zag op een viering een ouder kindje die een kar vooruit trok; en in die kar zat dat heel jonge kindje. Heel schattig!

groetjes, Elise

Veerle
2-6-2007
 Meld misbruik24-1-2007 20:01:36

hey Elise,
dat heb ik idd nog a gehoord, maar dan is de vraag: waar vind je dan zo'n kar?
alleszins al bedankt voor je antwoord!

V

Elise
13-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 21:50:00

Hoi,

ik denk wel dat zo'n karren in speelgoedwinkels te koop zijn, of kunnen gehuurd worden waar doopsuiker verkocht wordt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...