Terug naar overzicht
Als je naar de website van het huis van de mens gaat (www . demens . nu), ga je naa contact en klik je op provincie antwerpen. Dan verschijnt er een lijst met contactgegevens van afdelingen van het huis van de mens in antwerpen. Als het daar niet tussen staat, dan weet ik het ook niet meer
Anders gewoon eens langsgaan bij het dichtstbijzijnde, ik gok voor jou Turnhout. Dan kan je meteen een afspraak maken om alles eens te bespreken (de eerste info zullen ze je vast al wel direct geven)
Hallo ,, merci allemaal voor de tips dit ga ik zeker doen :) groetjes
Net toevallig voorbij hun kantoortje gewandeld in Turnhout.Er hangt een briefje voor dat ze enkele dagen niet ter plaatse zijn (weet niet exact dewelke), dat heeft er waarschijnlijk mee te maken.
Wouter ,, bedankt daar zal het waarschijnlijk mee te maken hebben dan kan ik misschien beter gewoon bellen
Ik heb in het begin ook een beetje gesukkeld met contact hebben met hen. Denk dat ik midden juli eerste keer heb gebeld/gemaild en pas eind augustus konden we onze eerste afspraak maken. Tijd daartussen hebben we zitten tjollen tussen verschillende mensen. Nu we rechtstreeks bij onze voorganger zitten gaat alles veel vlotter. Hopelijk krijg je ze te pakken ;)