Terug naar overzicht
Hoi iedereen,
we trouwen, na 11 jaar samen en 2 kindjes verder, op 17 juli 2015.
Nu ben ik al eens aan het rondkijken voor vervoer, wat niet zo simpel is vind ik...
We willen graag een auto huren, maar niet zelf rijden. Er moet dan eigenlijk plaats zijn voor 4 personen achterin (we willen toch allemaal bij elkaar zitten en niet één iemand vooraan,...). Heeft er iemand onder jullie een idee? He hebben jullie dit opgelost?
ik weet niet vanwaar jullie zijn ? vrienden van ons in antwerpen hebben een special vw busje voor trouwers , daar kunnen jullie allen in en hij rijd . indien intresse laat maar weten . groetjes
Dag Nadine,Wij zijn van Aarschot, dat is mssn wel een stukje te ver denk ik, niet?Alvast bedankt!
Annelies,Wij hadden onze auto's gehuurd mét chauffeur (verplicht) bij Nostalgic cars in Schellebelle (rijden over gans België). Hadden een Buick Roadmaster 1952 in fushia en er konden vooraan 2 personen + chauffeur en achteraan konden ook 3 personen.Misschien jullie allebei achteraan en jullie kindjes vooraan bij de chauffeur. De kindjes vinden dit ongetwijfeld ook leuk om op de eerste rij te zitten :-) Het is slechts een tip hé als alternatief . Prijs was 270 euro voor 1 auto. Check eens hun website eventueel.
Dank je wel Elke, ik ga zeker hun website checken.