Terug naar overzicht
Evelien, ik ben daar wel al gaan draaien:2 x met eigen materiaal en dat is aan te raden want de laatste keer was het met de installatie van de zaal (om budgetredenen) en die installatie is niet veel soeps.Echt oudbollig en de kwaliteit van de gebruikte componenten zijn ondermaats. De dj van het huis draait er wel iedere week mee, hij mag het hebben van mij! :-) Je kan wel veel sfeer in die zaal steken, ze is niet te groot en de installatie en dansvloer is in het midden zodat de interactie met het publiek heel vlot verloopt. Het publiek zit als het ware in een halve circel rond de dansvloer.Je hebt de hoofdzaal en erbij aansluitend heb je een bijzaal die gescheiden zijn met een schuifdeur. Bij grote feesten worden beide zalen 1 zaal. Dan krijg je een korte L-vorm. De dansvloer blijft voor beide stukken echter heel goed zichtbaar. Het enige nadeel kan zijn dat de mensen die aan de ingang zitten de andere mensen niet kunnen zien die in de zogezegde kleine zaal zitten. Dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn. De bediening verliep heel vlot en stijlvol. De bazin is een zeer vriendelijke dame. En volgens de reacties van de mensen die ik hoorde was het eten lekker. Dus ja Evelien, misschien toch maar es een verkennend bezoekje brengen. Bij goed weer kan je je receptie buiten houden, is er ideaal voor. Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg gehad.Groetjesdj Kris.
Heel erg bedankt voor de informatie! We zullen zelf voor een eigen installatie en dj zorgen. We gaan vanavond de zaal bekijken. We zouden een trouwfeest willen geven voor 200 mensen. Dan zal natuurlijk een deel elkaar niet zien. Hopelijk is daar het eten lekker.Groetjes,Evelien
Mijn broer heeft zijn trouwfeest daar gegeven, wel al heel veel jaren terug, in 1999 denk ik...Maar toen was het alleszins wel dik in orde!!!