Terug naar overzicht
Mijn dochtertje had een ringboeketje. Ik vind het een super mooi boeketje. Maar ben blij dat ik dit niet voor mij heb laten doen. Er gaat niets boven echte bloemen vind ik. Maar dat is mijn gedacht. Succes nog. Liefs
Ik heb mijn boeketje zelf gemaakt in vilt.Ik vond dit super, heb veel complimentjes gekregen en 't voordeel is dat je het zonder probleem voor eeuwig en altijd kan bijhouden ;)Groetjes,Sofie
Mocht je graag een foto willen, stuur me gerust een mailtje (sofiedeer@hotmail.com) ;)
Ik heb mijn vilten boeket + corsages besteld bij www.deviltenbruid.nl . Ben er super content van! Ik vond dit wel een origineel idee, en fijn dat ik mijn boeket voor altijd kan bijhouden. Als je een foto wil geef dan je emailadres, maar voorbeeldjes staan ook voldoende op de website. De mevrouw die dit doet is super lief, en niets is haar te veel..Succes
Ik denk er ook aan om mijn bruidsboeket zelf te maken ... Heel persoonlijk en uiteraard lang houdbaar!!! :-)Aangezien wij twee dochtertjes hebben wil ik ook graag een beetje 'hulp' van hen :-)
ik maakte zelf een ringboeketje voor ons bloemenmeisje. Ze heeft het meegekregen als souvenir. (om daarmee zelf trouwerijtje te kunnen spelen )foto: https://www.flickr.com/photos/zuperzara/9527149990/