Terug naar overzicht
Dag Anna, ik zie hier toevallig je berichtje.Bij mij kan je zeker terecht.Contacteer me voor meer info gerust via tantrijn@hotmail.comVeel groetjes,Sanderijn
Manuela Van Geenhoven - met pianobegeleiding Groetjes
Josephine Sings. we hebben haar al bezig gehoord op een trouw zowel in de kerk als op de receptie. was echt prachtig dus wij hebben haar ook geboekt! ze wordt begeleid door een piano en voor de receptie kan je nog andere instrumenten bijboeken.ook een correcte prijs. en naar muziek is het eerder recente liedjes. Geen klassieke muziek.ze heeft een website. je kan haar daar terugvinden.
Josephine Sings.
we hebben haar al bezig gehoord op een trouw zowel in de kerk als op de receptie. was echt prachtig dus wij hebben haar ook geboekt! ze wordt begeleid door een piano en voor de receptie kan je nog andere instrumenten bijboeken.
ook een correcte prijs. en naar muziek is het eerder recente liedjes. Geen klassieke muziek.
ze heeft een website. je kan haar daar terugvinden.
Beste Anna, Eerst en vooral proficiat met jullie aankomende huwelijk! Op 7 juni 2016 zijn wij nog beschikbaar (zangeres met pianobegeleiding, indien gewenst met viool erbij). We nodigen u graag uit om uw favoriete muziek alvast live (gratis en vrijblijvend) te komen beluisteren! Meer info vindt u op www.beautiful-live.be . groetjes, Marie-JoëlleBeautiful Liveinfo@beautiful-live.be