Terug naar overzicht
Ik dacht dat de prijzen begonnen vanaf 1400€ :)Als ik mij niet vergis eh :pGrtjes
hoi, ik heb in een trouwwinkel gewerkt en de prijzen liggen tussen de 1100 tot 1750 euro.je kan ze eruit halen linea raffaelli.ik wil zeker een kleed van hun
Mijn kleed van Linea Raffaelli kostte 845 euro en ik heb er ook een ander aangehad van 650 euro. ik heb precies de goedkopere er uit gehaald aan de vorige reacties te zien :p
Ik ben al benieuwd om het te zien Elise 😉
Ja de verschillen zijn wel groot :-) Heb je geen foto Elise?
hey kelly, ik wil het wel eens privé doorsturen. Maar ik probeer het een beetje geheim te houden voor mijn vrienden en jasmien is 1 van mijn vrienden ;) anders plaats je email adres hier even, dan stuur ik een foto door via mail :)
sorry!
Mijn mail is kelleke13@hotmail.comBedankt Elise ;-)
haha jasmien, goed geprobeerd ;) Kelly, ik heb je een mail gestuurd met foto's :)
Is inderdaad een heel mooi kleed Elise! Bedankt voor de mail ;-)Ben je bij linea Raffaelli zelf geweest of een winkel waar ze dit merk verkopen?
bij Linx in Leuven ben ik geweest. Die hebben enkel Linea Raffaelli.
Elise, zou je mij de foto ook willen doorsturen? Voor die prijs wil ik ook wel een kleed van libea raffaeli... lgeets@hotmail.com
Elise kan je mij de foto ook doorsturen ?naomi_vanm@hotmail.comAlvast bedankt
ik denk dat er toch wel grote verschillen op zitten, want het mijne kostte € 2.083 (incl. retouches) en dat was al in 2011 ;-)
ik heb jullie een mail gestuurd :)
zou je me soms ook een foto willen sturen, bedankt. barbara.sedeyn@gmail.com
Voor mij ook graag foto en winkel doormailen.fempeke@hotmail.com