Terug naar overzicht
Hallo, wij zouden graag in september 2015 trouwen en zijn nog op zoek naar een zaal regio Antwerpen. Liefst betaalbaar, met een mooie tuin en stijlvol klassiek. Zo dachten we vb. aan Keienhof. Hebben jullie hier ervaring mee? Of andere suggesties?
Alvast bedankt!
Hallo Mopsie,Allereerst welkom en een dikke proficiat met de trouwplannen. Hier staat de teller al op 822 dagen plus, en wij kunnen trouwen alleen maar aanraden :D.Wij hebben twee jaar geleden echt heeeel lang getwijfeld over het Keienhof, maar uiteindelijk toch een andere locatie gekozen. Dit had echter vooral te maken met ons gezelschap (ong. 140-150 man).Het Keienhof is wel een schitterende locatie, en geeft een hele goede service en echt heel heel lekker eten. Zoals overal zijn er natuurlijk ook minpuntjes. Daarom even een linkje naar mijn post van toen:http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=399291 Andere locaties in de buurt die ik kan aanraden zijn het Kasteel Van Brasschaat en de Groene Jaeger, ook in Brasschaat. Onlangs is er nog een kennis getrouwd in het Kasteel, en dat was werkelijk subliem! Het Kasteel van Brasschaat en de Groene Jaeger werken wel min of meer samen en zijn supersnel volgeboekt. Is nog maar de vraag of die zalen nu nog vrij zijn natuurlijk. Wat het budget daar betreft: deze locaties zijn ietsje duurder dan het Keienhof, maar dat hangt natuurlijk grotendeels af van de menu etc. die je kiest.Hopelijk geeft dit je al een beetje op weg kunnen helpen.Lieve groetjes en heeeeeeel veel voorbereidingsfun gewenst!Katrien
Dag Mopsie,een goede vriendin van mij is daar 2 jaar geleden getrouwd en het was supermooi daar. Receptie buiten, feest binnen, echt een aanrader!
Hof van Nazareth of Hof van Beatrijs in Lier...
Ik vond het Strijboshof in Kalmthout ook wel een hele mooie zaal.