Terug naar overzicht
Gewoon doen!! Als mede-bypasser denk ik dan enkel praktisch aan je kleed als je kiest voor een trouwshoot. Er zijn trouwens meer en meer koppels die achteraf hun foto's trekken dus waarom niet
Ik weet natuurlijk niet of je kleed nog kan aangepast worden.Maar op zich lijkt het mij wel een leuk plan!
Niets belachelijks aan, gewoon doen ;-)
Zeker doen. Je kan voor deze shoot altijd een kleed gaan huren eh :-)Grtjs
Doen wij doen onze fotokes op andere dag normaal...
Bedankt voor de aanmoediging allemaal ^^Ja voor mijn Trouwkleed ga ik wel nog een oplossing moeten zoeken.Nu zou ik graag even iets recht zetten.Het feit dat we niet zoveel shoot foto's hadden was helemaal niet de schuld van onze fotograaf. Het kwam door omstandigheden zoals te weinig tijd dat mijn schuld was , ook geen tijd om naar een mooie locatie te rijden zodat we moesten content zijn met wat we hadden.Dus toekomstige bruidjes , Fotograaf Ronny Wertelaers is echt aan te raden ! We hebben echt super mooie foto's van in de ochtend , in het gemeentehuis en waar we hier allemaal zot van zijn zijn de familiefoto's !Toen Ronny dit berichtje las stelde hij prompt voor om de shoot opnieuw te doen , gratis !Dus als je goede service en goede foto's wilt voor een goede prijs 1 adres : Ronny Wertelaers !Ik wou dit even rechtzetten ^^Groetjes
Waw, mooie geste van de fotograaf, goede reclame! :-) Altijd leuk om een shoot opnieuw te doen, wij hebben meer dan een half jaar na onze trouw ook een tweede shoot gedaan, gewonnen bij een andere fotograaf. Was leuk om het trouwkleed nog eens aan te doen. Hopelijk kan het kleed nog hermaakt worden. 20 kilo zal wel meer dan een of twee kledingmaten verschil zijn... Anders idd jurk huren ofzo.