Terug naar overzicht
Vistaprint: toch een pak goedkoper. Bovendien zijn veel drukkerijen nog heel klassiek wanneer het op huwelijksuitnodigingen aankomt.
wij hebben ze besteld via internet trouwpost.nlhebben ook eens voorbeelde gehaald bij de drukker en eens enkele proefdrukken aangevraagt via internet. wat je bij de drukker vind, vindt je bijna ook allemaal online.
wij hebben ze besteld via internet trouwpost.nl
hebben ook eens voorbeelde gehaald bij de drukker en eens enkele proefdrukken aangevraagt via internet. wat je bij de drukker vind, vindt je bijna ook allemaal online.
Wij hebben zelf onze uitnodiging ontworpen en zijn dan bij een lokale drukker geweest voor de afwerking. Super service en meerdere drukproeven nodig gehad vooraleer alles naar onze wens was. Als je uitnodiging met foto is denk ik dat je hier ook voor bij de fotograaf terecht kan.
Wij hebben ze gemaakt op tadaaz.be Hele leuke ontwerpen tussen!
Voor ons was het wel wat vroeg, maar ik was er wel al mee bezig zodat alles in dezelfde stijl is. Ik dacht ze eerst zelf te maken (ik ben grafisch ontwerper van opleiding), maar ik hou van relief en glitter en metaalfolie, dus voor dat zelf te doen en dat binnen de perken te houden van kostprijs is niet mogelijk. We zijn daarom toch naar de drukker geweest voor voorbeeldmappen in te kijken (op internet had ik al veel gezien, maar ik vind dat je het eens moet vast kunnen houden voor kwaliteit en dergelijke te beoordelen), en we hebben onze uitnodigingen, save the dates, menukaarten en eventuele tafelkaartjes zo al uitgekozen =) . We zullen deze ook bestellen via de drukker.
Ik ben ook naar een drukker gegaan en had direct een uitnodiging gevonden die perfect is en goed past bij de save the date kaarten die ik via vistaprint had gekocht. Diezelfde kaart is zelfs duurder via internet.Ik heb toch eens gekeken naar een andere uitnodiging om via internet te kopen maar ik zie niet direct een uitnodiging die me die van de drukker doet vergeten.
De beslissing is gevallen. Wij hebben onze uitnodigingen en bijpassend gastenboek besteld bij vistaprint. Ik heb het volledig zelf gemaakt waardoor het nog specialer is. Op de website dreamstime heb ik een free trial genomen en zo een goede kwaliteit van foto gedownload. Voor de binnenkant vd kaart heb ik stukken vd afbeelding gebruikt. Na wat knip en plak werk was ik enorm tevreden en er was net korting. Het heeft ons 120euro bespaard ;-)