Terug naar overzicht
Hey,
Ondertussen ben ik alweer bijna 2 jaar getrouwd.
Ik kan alle toekomstige trouwers een advies geven: Laat uw trouwdag filmen.
Wij hebben onze videoreportage laten maken door trouweninbeeld.be. Echt een aanrader! Ze maken prachtige beelden, van zo'n bijzondere dag. Ze zijn heel professioneel en creatief. Wat ik ook belangrijk vind is dat je niet het gevoel hebt dat je constant gefilmd wordt.
We hadden achteraf spijt dat we hen ook niet de foto's hebben laten maken.
We kijken nog regelmatig naar onze film en trailer. Echt een mooi aandenken.
Groetjes,Anne-Laure
Leuk om te lezen dat je tevreden bent over uw videograaf, velen vrezen wat om voortdurend gefilmd te worden maar na enkele minuten ben je dat gewend, en dan valt dat inderdaad niet meer op, is idem als een fotograaf alhoewel die soms wat dichterbij zijn maar al bij al werkt dat zeker niet storend. Als je perfecte beelden of foto's verwacht...Nog altijd fan van het forum hier...zeker geen twee jaar meer wachten om positieve berichtjes na te laten. Velen hoor je niet meer na hun huwelijksdag en dat is wat spijtig want ook de reacties na het huwelijk zijn heel belangrijk voor ons maar nog meer voor de bruidjes! Succes verder en geniet op regelmaat van jullie aandenken.
Is inderdaad altijd een leuk aandenken!Tof dat je na twee jaar nog eens terug komt om dit te melden! :-)Greetz,Christ
Is inderdaad altijd een leuk aandenken!
Tof dat je na twee jaar nog eens terug komt om dit te melden! :-)
Greetz,
Christ
Super dit te lezen...wij twijfelen nog we zien wel...