Terug naar overzicht
whoehoew megacontent hier u verslagje te lezen , ik keek er ontzettend naar uit. ben blij dat alles goed meegevallen is en aan het verslag te zien was het een hele dag puur genieten!!! nog eens proficiat en kan nie wachten om beetje fotos te zien, geniet er nog maar een beetje van en ik wens jullie nog vele vele gelukkige jaren!!!!grtjs
whoehoew megacontent hier u verslagje te lezen , ik keek er ontzettend naar uit. ben blij dat alles goed meegevallen is en aan het verslag te zien was het een hele dag puur genieten!!! nog eens proficiat en kan nie wachten om beetje fotos te zien, geniet er nog maar een beetje van en ik wens jullie nog vele vele gelukkige jaren!!!!
grtjs
Ja hoor een dag vol genieten was het zeker en leuk je uit keek naar mijn verslag
Dikke proficiat ben ook benieuwd naar de fotokes ^^
Heb je foto van je kapsel tnx vanheckemieke1986@gmail.com
Bedankt voor de leuke woorden over mijn werk Tatijanna!Jullie waren een super koppel om mee samen te werken!Groetjes,IsabelleCedric Alexandre Photography
waauw,proficiat meisie,eindelijk eens een verslagje van je :Dgeniet van je huwelijksleven nu samen me je ventje,hier al een half jaar getrouwd,mis het zo onze dag :)kusjes uit kortrijk xxx