Terug naar overzicht
zoek eens op google naar "wedding updo"of op pinterest staan ook leuke kapsels :)
Denk er wel aan dat iedereen die je ziet op oudejaarsavond dan ook meteen weet hoe je er zal uitzien he :-) ik wou absoluut niet fat mijn hubby to be me al had gezien. Ik wil de verrassing compleet houden xxx
persoonlijk vind ik dit nog lang wachten, ik laat al mijn proef-dingen in de maand oktober of november doen.Ik wil zo snel mogelijk weten of het goed gedaan is of niet, ik wil echt niet een paar maand voor de trouw nog op zoek gaan naar iemand voor haar en/of make-up.Heb hier al bruidjes weten schrijven dat hun haar en/of make-up tegenvalt en die dan 'dringend' op zoek zijn naar iemand anders. Die mogelijke stress wil ik uitsluiten en heb ook zitten nadenken over een gelegenheid want het zou natuurlijk zonde zijn om in vol ornaat in de zetel te moeten gaan zittenmaar zoals mijn vriendinnen gezegd hadden: dan moeten we zelf maar de gelegenheid MAKEN
Bedankt Inge ga ik eens opzoeken...Kim : ja dat is misschien waar kwil niet dat ik direct mijn proefkapsel en make up moet verwijderen...tis juist met mijn ventje en zijn ouders dat we het vieren en moest ik het op andere dag proef zou doen ging hij het toch zien...^^Kelly : ik heb er alle vertrouwen in ze doet haar vak al superlang haar dochter is onlangs ook getrouwd en zag er ook fantastisch uit !! Ik heb stage tot 23 november plus nog naar school gaan en voltyds werken kon ik niet anders dan op oudjaar. Zaterdag 13 december ga ik voor mijn kleedje... :D shimkster vandaag ook geregeld ook voor oudjaar meee happy
Mieke,de foto's van kapsel ontvangen?