Terug naar overzicht
Dag bruidjes
Ik zou voor het eerst willen gaan kijken voor een jurk bij Ann en Johns bruidmode wat gevestigd is in Eindhoven! Indien ik daar mijn jurk vind, moet ik dan telkens terug naar Eindhoven voor de aanpassingen of word deze dan in de winkel in Belgie gedaan?
Let op met jurken in Nederland kopen, want ze zijn daar echt wel duurder! Mijn jurk was in NL 300 euro duurder dan in België!
Altijd terug naar Eindhoven en in de week, dus telkens verlof nemen.
Ik las op hun website dat daar tenminste 500 bruidsjurken hangen max 899 euro! Dit is dan de outlet..
Ik heb hier mijn trouwkleed gevonden in de outlet het is altijd naar Eindhoven maar dat heb ik over voor die prijs :)
@Sophie: ik ben gaan kijken naar de outlet, maar ik moet zeggen dat de meeste jurken dan ook de 899 euro hadden ;-)Ik wilde in het kort trouwen en daar was niet veel keuze in. Ik vermoed dat als je in het lang wil trouwen alvast meer kans maakt.Ik moet wel zeggen, dat ik op voorhand even gemaild had en ik kreeg snel reactie. Dus anders moet je gewoon even je vraag mailen, dan weet je of je steeds terug richting Nederland moet of niet...
Ik heb de mijne ook bij Ann en John gekocht en ik ben maar 3x geweest. 1x kopen, 1x op maat maken, 1x passen en meteen meenemen. Bij de outlet heb je wel het geluk dat de jurken goedkoop zijn, kwalitatief dik in orde en de jurken worden speciaal voor de outlet gemaakt in een beperkte oplage, dus eigenlijk heb je een unieke jurk, want die populaire modellen van ladybird enzo die zie je die periode bij veel bruiden en je wilt toch uniek zijn op je trouwdag, toch?