Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswinkels met grote keuze of eigen ontwerp mogelijk

26-9-2014 13:45:14

Hallo iedereen,

De zoektocht naar een bruidsjurk is begonnen. Ben reeds bij Cermo (Zoersel) en Bruidsparadijs (Merksem) geweest? Beide een uitstekende service, vriendelijk,geduldig en niet opdringerig. Bij Cermo vond ik wel de keuze beduidend minder dan bruidsparadijs. Volgende week heb ik een afspraak bij Le Chapeaux (Antwerpen). Alhoewel het al duidelijk is welke richting ik uit wil, heb ik gemerkt dat ik heel kieskeurig ben. Elke jurk heeft wel iets waardoor ik niet overtuigd ben. Daarom doe ik een oproep of jullie me een winkel kunnen aanraden met heel veel keus of waar ze eventueel een eigen ontwerp of combinatie van een bepaalde top met andere rok kunnen doen zonder dat je 2jurken moet aankopen.

Alvast bedankt!

Eef
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1218

Melissa
16-8-2014
 Meld misbruik26-9-2014 16:59:53

Ga zeker eens bij Youniek in Turnhout kijken. Daar kan je elke jurk laten aanpassen naar je eigen wensen of 2 jurken combineren. De prijzen zijn ook zeer goed en de service is er super :)

Eef
29-8-2015
 Meld misbruik26-9-2014 19:27:19

Geweldig, dank je!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik26-9-2014 19:53:46

Bij conny in aalter en bruidsparadijs kon je sleep groter maken...bij ellen oostburg NL super vriendelijk...

Inne
9-8-2014
 Meld misbruik26-9-2014 22:27:49

Bruidsparadijs zou ik afraden uit ervaring, toch als ze iets moeten aanpassen.

Eef
29-8-2015
 Meld misbruik27-9-2014 11:32:16

Dank je voor jullie reactie! Wel raar dat ervaringen zo uiteenlopend zijn. Inne, bij bruidsparadijs had ik juist de indruk dat ze heel ver wilden gaan in het aanpassen van details, ons mama heeft daar vorig jaar ook haar bruidkleedje gekocht en enkele zaken laten veranderen. Het was ook mooi gedaan met oog voor detail. Je kon er wel niet een eigen ontwerp laten samenstellen van twee jurken bijv. zonder dat je effectief twee jurken moest kopen. Mieke, hebben ze bij Conny in Aalter en Ellen Oostburg veel keus of eerder naar daar gaan voor een eigen ontwerp?

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik27-9-2014 21:20:12

Bij Ellen & Conny hadden ze toch veel keuze vond ik... bij Ellen gaan ze je eerst vragen wat je graag ziet enzo en tonen ze je dan jurken...en bij Conny is het 21 22 en 23 november opendeurdag en is alles binnen...daar mag je zelf je kleedjes kiezen...en uit de rekken nemen daar kan je je sleep langer maken per zoveel cm komt er zoveel euro bij bij ellen lukt dit niet...ik twijfel tussen die 2 winkels 21 november nieuwe collectie binnen conny en ellen ook zoiets of zeker tegen december...je kan het eend vragen voor eigen ontwerp dit weet ik niet sorry... :-)

Inne
9-8-2014
 Meld misbruik28-9-2014 1:56:14

Ze hadden eerst mijn kleed te kort gemaakt. Als ik mijn schoenen niet droeg, was mijn kleed pas goed qua lengte. Dan na geklaag hebben ze de tule vervangen. Dan moest ik terugkomen en gingen ze opnieuw afmeten. Na deze aanpassing moest ik terugkomen, maar was het kleed niet goed ingekort. Zijkant was goed, voorkant stapte ik erop. Dan hebben ze ter plekke het kleed maar 'bijgeknipt' terwijl ik het aanhad. Dit allemaal nog tot daaraan toe. Wat ik erg vond, was dat tijdens mijn huwelijksdag het stiksel loskwam. Ze hadden de zijkant moeten innemen, maar kennelijk de decoratie er niet terug goed opgenaaid. Ik was naar deze winkel geweest omdat ik de zoon kende van studententijd. Uiteindelijk willen ze hun klanten wel verder helpen en service bieden, maar verwacht je voor het geld dat je betaald wel een afgewerkt kleed dat toch hele dag meegaat.

Inne
9-8-2014
 Meld misbruik28-9-2014 2:07:18

Ik moet er wel bijzeggen dat ik pech had met de naaidienst. Over de verkoopdienst niets anders dan lof. Ik kwam totaal onvoorbereid op de afspraak en het vierde kleed dat de dame ging halen, zag ik meteen al op afstand dat dit mijn kleed zou worden.

Eef
29-8-2015
 Meld misbruik28-9-2014 11:01:56

Wat jammer zeg! Ik heb "Meneer Peter" nu al enkele keren gezien (voor ons mama haar kleed en een kostuum voor Damien) en vind hem geweldig! Na drie uur passen is hij eens een kleedje gaan halen en ja hoor die gaf vlinders, alleen het prijskaartje sloeg serieus tegen :-). Soit, was de naaister die oudere dame dan?

Stephanie
25-7-2015
 Meld misbruik2-10-2014 16:00:07

Hey, ik heb gisteren mijn trouwkleed gekocht bij het bruidsparadijs en vond de service echt super! Ik ben een maand geleden bij Chapeau in Antwerpen geweest en ik kom daar echt nooit meer. Ze pushen daar enorm!! Het begon eigenlijk al slecht, want ze vroegen me of ik degelijk wel een kleed wilde kopen of dat ik er alleen was om 'te passen'?

Eef
29-8-2015
 Meld misbruik2-10-2014 20:31:47

@ Stephanie, vond het ook al vervelend dat ze een voorschot op een afspraak moesten hebben en bedankt voor de waarschuwing, ik heb mijn antwoord al klaar :-D

Heb vandaag een afspraak gemaakt in LeCoq te Lommel en kreeg meteen een zeer onprofessionele indruk. Ze namen nl. de telefoon op met "Allo" heel plat zonder "bij lecoq" ofzo. Weet niet goed hoe ik me hierbij moet voelen :-s maar ik probeer het voordeel van de twijfel te geven...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info