Terug naar overzicht
Hallo bruidjes
wij zijn deze week gaan kijken in S Graevenhof in Schilde en waren onder de indruk van de zaal. Hebben jullie ervaring met de zaal? Wat vonden jullie van de service, het eten, enzovoort.. Deze zaal is voor ons een kanshebber, het zou gaan over de kleinste zaal.
Alvast bedankt!
Mopsie,Onze zaal is Domein Martinus, vlakbij 's Graevenhof. De eigenaar van Martinus noemde 's Graevenhof zijn grootste concurrent. Ookal is ons feest pas volgend jaar, ik ben er eigenlijk redelijk zeker dat deze bij de beter klasse van zalen hoort! Ik ben kritiek gaan opzoek op forums en gewoon google, zo krijg je de beste indruk. Veel succes in je zoektocht naar een geschikte zaal!
Mopsie,
Onze zaal is Domein Martinus, vlakbij 's Graevenhof. De eigenaar van Martinus noemde 's Graevenhof zijn grootste concurrent. Ookal is ons feest pas volgend jaar, ik ben er eigenlijk redelijk zeker dat deze bij de beter klasse van zalen hoort! Ik ben kritiek gaan opzoek op forums en gewoon google, zo krijg je de beste indruk. Veel succes in je zoektocht naar een geschikte zaal!
Ben er zelf deze zomer als gast naar een receptie geweest en die was AF! Heb de zaal binnen natuurlijk niet echt gezien.
Wij trouwen er deze zaterdag! Tot nu toe zeer tevreden van de correcte service.Goede ontvangst, respecteren van timing, ...Eind augustus ben ik er ook zelf naar een trouw geweest van een vriendin van mij.Niets dan lof. Superlekker eten, goede bediening, verzorgd tot in de kleinste details,... Toen we vorig jaar op zoek gingen naar zalen, waren wij ook onmiddellijk verliefd geworden op de zaal.Wij hebben zo'n tientallen zalen bezocht maar onze favoriet bleef Het 's Graevenhof. Tip: als je verliefd bent op de zaal, GO FOR IT :).Veel succes!Groetjes
bedankt voor jullie reacties! wij zijn ook echt weg van deze zaal en ook van de vriendelijke ontvangst en uitleg van de eigenares. Caroline, hoe is je trouw verlopen?Groetjes
Hey ik had je feedback beloofd. Het was er gewoonweg SUPER! Heel veel complimenten gekregen over de zaal en het eten! Echt zalig! Zowel de receptie als het feest! Niets dan lof, echt waar! Het was een dag en een feest om nooit te vergeten!!! Als je nog info wil, geef je maar en seintje ;p.Xxxx
Hey ik had je feedback beloofd.
Het was er gewoonweg SUPER!
Heel veel complimenten gekregen over de zaal en het eten! Echt zalig!
Zowel de receptie als het feest! Niets dan lof, echt waar!
Het was een dag en een feest om nooit te vergeten!!!
Als je nog info wil, geef je maar en seintje ;p.
Xxxx