Terug naar overzicht
Anne-Sophie Smartshopping in Sint-Martens Latem ?Zelf nog niet geweest maar volg ze op facebook en er zitten heel wat toffe kleedjes tussen in verschillende tinten en prijzen vallen ook goed mee. (staat op hun fb vermeld --> prijzen voor een kort kleedje liggen tussen de 29€ en 199€ en voor een lang kleed tussen de 49€ en 299€)We zijn allensinds van plan om daar ook eens langs te gaan!
Honneloeloe in Leiden ;) Daar had ik de onze gekocht voor 90 euro per stuk en dan nog korting gekregen omdat we er 4 dezelfde hadden :) Ze waren echt keimooi! En goede service ook daar, want twee bruidsmeisjes pasten er niet meer in omdat we zwanger waren en we mochten ze gewoon ruilen na een 8 maanden!
Hey Mieke, zijn jouw bruidsmeisjes kindjes of volwassenen? Onze dochters zijn onze bruidsmeisjes en wij zullen hun kleren in januari kopen in de solden. Bij C&A hangt er bv dan al de communiecollectie en dat zijn echt mooie kleedjes voor niet veel geld. Wij zullen trouwens 2 outfitjes kopen want ze maken zich nogal snel smerig :-)GrtjsSylvie
anne-sophie in Latem is idd super!
Bedankt voor de reacties !! Anne - Sophie in Sint Martens latem ken ik heb er 2jaar geleden ook een kleedje gekocht ik ga er zeker nog eens terug met de Bruidsmeisjes! Sylvie het zijn grote Bruidsmeisjes eigenlijk alle grote nichten 1 langs mijn kant en 3 langs vriend zijn kant! 1 Nichtje is zijn getuige. Hij geeft 4 Nichten. En bedankt voor de tip misschien voor de kleine meisjes en jongens in de C&A doorverwijzen in de familie. Mijn vriend zijn petekind loopt voor samen met zijn broer eeneigenetweeling keischattig! volgend jaar in augustus worden ze 4jaar , mochten we geen huurkostuums vinden in hun maat gaan we zeker een bezoekje brengen bij C&A !! Tnx Iedereen
Ann-sophie in Latem is echt wel de moeite om eens langs te gaan. Heeft een hele mooie collectie dat je nergens anders vind. Ikzelf heb daar ook mijn trouwkleed gekocht, maar ik wilde dan ook geen echte witte trouwjurk. Ze hebben veel van het merk fashion-new-york, je moet maar eens op deze site gaan zien.