Terug naar overzicht
hoi,jou laatste vraag. dat is ook iets wat wij ons afvroegen. Maar wij hebben besloten om niet te vermenigvuldigen en na onze openingsdans gewoon alles andere koppels op de dansvloer te vragen en samen met ons te dansen. eventueel ook een optie,als je er echt niet moest uitgeraken;
hoi,
jou laatste vraag. dat is ook iets wat wij ons afvroegen. Maar wij hebben besloten om niet te vermenigvuldigen en na onze openingsdans gewoon alles andere koppels op de dansvloer te vragen en samen met ons te dansen.
eventueel ook een optie,als je er echt niet moest uitgeraken;
hey, Mijn ventje is ook geen danser , draaien op een slow veel meer zit er niet in . heb ook eventjes gedacht om hem iets te leren met beke meer beweging maar uiteindelijk gaan we dit niet doen. Na een hele drukke dag moet onze openingsdans een intiem moment worden om de dag even te laten bezinken en om eens een paar minuten totaal weg te zijn van de wereld en enkel en alleen oog te hebben voor elkaar. Ik ga uiteindelijk mijn ventje het niet aandoen om hem de hele dag nerveus te maken of die openingsdans wel zal lukken , en eens die dans begonnen is hem zorgen te maken , en te tellen of het wel just is hetgeen hij doet kortom ik wil dat moment van ons twee en of ie dan kan dansen of niet kan mij echt niet schelen... respect als u ventje dit voor u wil doen maar ik ga het laten voor wat het is al is het maar rondjes draaien....wat het vermenigvuldigen betreft... wij zijn er ook nog niet aan uit :-) :-) heel heel heel veel succes groetjes
hey,
Mijn ventje is ook geen danser , draaien op een slow veel meer zit er niet in . heb ook eventjes gedacht om hem iets te leren met beke meer beweging maar uiteindelijk gaan we dit niet doen. Na een hele drukke dag moet onze openingsdans een intiem moment worden om de dag even te laten bezinken en om eens een paar minuten totaal weg te zijn van de wereld en enkel en alleen oog te hebben voor elkaar. Ik ga uiteindelijk mijn ventje het niet aandoen om hem de hele dag nerveus te maken of die openingsdans wel zal lukken , en eens die dans begonnen is hem zorgen te maken , en te tellen of het wel just is hetgeen hij doet kortom ik wil dat moment van ons twee en of ie dan kan dansen of niet kan mij echt niet schelen... respect als u ventje dit voor u wil doen maar ik ga het laten voor wat het is al is het maar rondjes draaien....wat het vermenigvuldigen betreft... wij zijn er ook nog niet aan uit :-) :-) heel heel heel veel succes groetjes
Hetgeen Shana voorstelt gebeurt meer en meer. Omdat sommigen het 'vermenigvuldigen' echt als een struikelblok zien, noteerden we het iedereen tegelijk uitnodigen als een optie in onze pagina http://infinity.be/voorbereiden/
Dit helpt me echt enorm mensen want is wel een moeilijke beslissing ventje vind vermenigvuldigen wel belangrijk met zijn papa dan vooral want die is nogal "strikt" in zijn normen en waarden ,maar het idee van iedereen op de dansvloer en ons eigen moment hebben samen is wel een goed idee want het laatste wat we willen is onze bruiloft die in mineur eindigt .groetjes bjorn en steffi