Terug naar overzicht
Ik laat hem ook naar binnen knopen hoor. Het kan allemaal mooi zijn maar ik wil er niet over vallen, dat zou ook zonde zijn :-) Spannend he! Nog 4 dagen en 11 uur :D
ik zou hem ook naar binnen knopen, beter enkel genieten dan constant moeten hopen dat je er niet op trapt !!! succes grtjs
Bij mij hetzelfde probleem! Wil ook heel graag met sleep dansen, maar heb dat al fout zien gaan :D Wij ook een tegelplakker :) Welke jullie? Wij 'Come away with me' van Norah Jones
Ik laat mijn sleep sowieso omhoog knopen. Een goede bruidswinkel zorgt ervoor dat een sleep naar boven knopen ook nog zeer mooi is. Ik vind het veel te onpraktisch om met een sleep te dansen.
Alright, 't is beslist. Ik laat hem naar binnen knopen! Bedankt dames.Marijke, ik heb je mijn openingsdans in een privé berichtje gestuurd. Vermoed namelijk dat mijn zus hier ook mee leest. *zwaait naar zus* ;)
Ik heb de mijne niet naar binnen geknoopt voor de openingsdans en ook wij hadden een tegelplakker.. Ikzelf heb er geen ongevallen mee tegengekomen :) Pas erna heb ik hem naar binnen laten knopen..Veel succes en geniet van jullie dag zaterdag! Charlyn