Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

04/07/2015

30-9-2014 13:13:50
Dag bruidjes,

Wij trouwen op 4 juli 2015 om 11u. Zijn er nog bruidjes die deze datum uitgekozen hebben? Wat hebben jullie al allemaal geregeld?
Ik ben volop aan het kijken voor een trouwkleed. Maar hoe meer ik foto's bekijk, hoe minder ik het goed weet. Ze zijn allemaal zo mooi.

Groetjes

Anneleen
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1291

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik30-9-2014 14:57:14

Hoi Anneleen,

wij trouwen 1 dagje voor jou, maar ook om 11u :-)

Volgens mijn mama heb ik al veel te veel geregeld, maar hey, het kan maar in orde zijn he :-)

Bij ons is het volgende al besteld/gekocht:
- Feestzaal ligt vast en soort feest ook
- Mijn trouwkleed is besteld :-) :-) :-) Eerste pas zal in maart zijn
- Mijn schoenen
- Haar en Make-up
- DJ
- Afspraak voor kostuum/hemd/schoenen op maat voor bruidegom ligt vast in februari
- Oldtimer is geregeld
- Getuigen zijn gevraagd
- iemand gevonden die de kleedjes van onze dochters (bruidskindjes) wil maken als vriendendienst
- gemeentehuis ligt vast (in februari/maart moeten we dan terug voor de defintitieve aanvraag)
- De mama van 1 van mijn getuigen doet al jarenlang aan bloemschikken en gaat mijn boeket maken.
- Ideale uitnodigingen gevonden op het internet en al even geïnformeerd of ze die toch zeker willen laten staan tot volgend jaar ;-)
- Fotograaf is geboekt
- Er zijn al een aantal attributen gekocht voor op het feest
- En voor de ringen zijn we vorige week eens gaan informeren, maar daar kreeg ik de boodschap dat we deze pas een maand of voorhand hoeven te bestellen.
Voila, voorlopig kan ik dus niets meer doen, behalve dromen... ;-)

astrid
4-7-2015
 Meld misbruik30-9-2014 17:15:50

Hey,
Wij trouwen ook 4 juli 2015.

Bij ons is het volgende al in orde:
Zaal
Fotograaf
Trouwkleed, schoenen, juwelen, lingerie,..
Afspraak kostuum bruidegom en suite is voor december
Vervoer
Getuige gevraagd
Kerk is in orde
Misboekje is zo goed als klaar
Ceremoniemeester ligt vast
Idee bedankingen zaal en kerk is al in orde, enkel nog gaan bestellen
Trouwringen zijn al besteld
Ringenkussentje is al aangekomen
Photobooth is al geboekt

Dus hier is ook al redelijk veel in orde
Nu zijn we bezig met de huwelijksreis
Groetjes,
Astrid

Veel plezier nog met het organiseren ervan

Eileen
4-7-2015
 Meld misbruik30-9-2014 17:24:39

Hoi Anneleen en medebruidjes,
wij trouwen ook op 4 juli! Waar trouwen jullie?

Het volgende staat al vast:
- bloemen worden verzorgd door vriendin van mijn mama
- fotograaf
- ceremoniemeester
- feestzaal
- ceremoniebus
- trouwkledij, schoenen, lingerie is reeds gekocht, in februari mag ik al eens gaan passen!
- getuigen en bruidskindjes
- stadhuis en kerk liggen vast
- ons idee voor avondfeest: de tafelschikking, ....
- photobooth
- we hebben al een idee van ringen en uitnodigingen, maar dat is nog wat te vroeg.

Ik denk dus dat de misboekjes en de kostuums voor mijn toekomstige en suite nog het belangrijkste zijn die we binnenkort zullen mogen regelen :)
Veel plezier!

Jody
4-7-2020
 Meld misbruik30-9-2014 18:30:57

ik wou ook trouwen op 4/7/15 maar de trouw is uitgesteld...
Veel succes allemaal, het gaat een mooie dag worden.

Melissa
4-7-2015
 Meld misbruik30-9-2014 19:21:13

Wow, ik trouw ook op 4 juli in Wippelgem, maar heb zoveel nog niet gedaan als jullie!
Ik heb mijn trouwkleed, eerste pas in april. Gemeentehuis, feestzaal, fotograaf en vervoer liggen vast. Euhm en dat zal het zo zijn.
Ongelooflijk veel te doen en zo weinig tijd om alles te doen.

Groetjes

Melissa

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik1-10-2014 8:14:08

Oh ja, ook al de mentosrollen gekocht, die als bedanking moeten dienen. Ik zag die liggen in de Colruyt in pakken van 4+1... En als je 180 genodigden hebt komt zo'n aanbieding wel van pas. Etiketten voor rond de rollen zouden dan in hetzelfde design zijn als ook kaartjes. Topdeal dus :-) En trots dat ik was op mezelf als ik de Colruyt uitstapte :-) haha

Ik (alé, wij) trouw(en) ook in Wippelgem (Deelgemeente van Evergem, bij Gent) :-)

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik1-10-2014 10:06:40

hey , wij trouwen op 20 juni 2015 dus het is niet zo veel verschil met uw datum. Wat het kleed betreft , gewoon gaan passen zou ik zeggen!! Ik had een tiental kleedjes op mijn i pad gezet om te tonen wat mijn stijl zo een beetje was en niks in die stijl stond me goed dus werd het iets totaal anders maar o zo verliefd op mijn kleed!!! Was een seconde of drie paniek omdat ik dan totaal niet wist wat ik dan wel moest passen maar plots kwam die dame af met een kleed waarvan ik al de slappe lach kreeg samen met mijn getuige en oma die mee waren... uiteindelijk toch es gepast voor de fun en toen ik uit het hokje kwam was iedereen inclusief mezelf STIL en toen kwam de WAAAAAUW en toen heb ik nog paar dingen aangedaan , alle andere afspraken voor andere winkels afgebeld en besteld want dit was HET kleed :-) :-)

veel succes en geniet van alle voorbereidingen grtjs

Marloes
4-7-2015
 Meld misbruik5-10-2014 21:08:21

Hej Anneleen,

Wij trouwen hier ook op 4 juli 2015 in Nazareth.
Ik ben hier de laatste weken toch ook wat in gang geschoten, aangezien het toch een drukke periode is voor huwelijken.

Bij ons ligt het volgende al vast:
Onze kerk (net op tijd)
Onze feestzaal in Lochristi met eten/drinken
Onze trouwkleren
Ringen
DJ
Zangeres + pianist voor in de kerk
Fotograaf
Getuigen en bruidskindjes.

Ik ben hier ook nog met veel bezig (ceremoniemeester, bloemen, make-up, misboekjes,...)
Maar dus nog veel werk voor de boeg, gelukkig nog wel wat tijd. :)

Ik wens jou ook heel erg veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes

Mich
4-7-2015
 Meld misbruik13-10-2014 12:20:10

Wij trouwen ook op 4 juli 2015!

Tot hiertoe geregeld:
- zaal ligt vast
- stadhuis gereserveerd
- locatie voor de ceremonie + receptie ligt vast
- bruidsjurk gekozen (nu wachten tot maart voor pasbeurt, zo lang!)
- trouwvervoer geregeld (sinds gisteren pas, maar ben zo blij dat dit in orde is! De oma van mijn vriend zit in een rolstoel en moet absoluut mee kunnen, maar niet evident om zoiets te vinden!)
- fotograaf
- dj avondfeest
- save the dates zijn verstuurd
- ceremonieleider

Nu ben ik druk bezig met de zoektocht naar catering (maar pas gisteren hebben mijn vriend en ik de discussie over avondfeest met diner, of enkel dansfeest met hapjes en dessertenbuffet afgesloten) en ook met de decoratie en zaalinkleding, aangezien die wel wat aankleding nodig heeft!
Hoeven we in ieder geval niet te regelen: getuigen, bruidskindjes, kerkdienst, want die zullen er niet zijn :-)

De bruidegomkledij laat ik volledig aan mijn verloofde over dus daar hoef ik mij niet druk om te maken.

Op mijn to do list dan:
- catering receptie en avondfeest
- aankleding zaal (voornamelijk veel eigen knutselwerk, mogelijk ook een professioneel bedrijf)
- decoratie ceremonielocatie
- lingerie, schoenen
- boeket
- ringen
- ceremonie in elkaar boksen
- kapper, make-up
- bedankjes

Wij regelen veel zelf (voornamelijk ik dan; de bruidegom trekt er zich minder van aan ;-)) en het zal allemaal wat minder traditioneel zijn, maar net dat maakt de organisatie eigenlijk zo veel complexer. Zo vindt de ceremonie en receptie plaats in onze chirolokalen maar dan moet je dus wel zelf voor alles zorgen. Onze feestzaal is een zeer praktische zaal in de omgeving, maar die is dan wel zonder catering of personeel of aankleding.
We doen niet zo veel beroep op professionele diensten. Voor de catering op het avondfeest zal het wel moeten, voor vervoer hadden we eigenlijk ook geen andere keuze en voor de zaalinkleding neem ik het ook in overweging. Onze DJ is ook een professional, maar wel een oude bekende.
Veel andere dingen zullen gedaan worden door mensen uit onze omgeving: ceremonie wordt geleid door een goeie vriend, zang en muziek tijdens de ceremonie doen mijn getalenteerde schoonzusjes en de muziekkapel van de chiro, drank en hapjes op receptie zullen bedeeld worden door mensen van de chiro, onze fotograaf is een goede vriend die wel professioneel fotograaf is en al veel huwelijken gedaan heeft, mijn boeket vraag ik aan mijn nonkel die veel aan bloemschikken doet.

Er komt wel heel wat bij kijken he!

Over dat kleed zou ik me niet te veel zorgen maken! Ik had ook al ontzettend veel op internet gekeken maar had net het probleem dat ik NIETS mooi vond! En uiteindelijk is dat kiezen erg vlot gegaan! Die verkoopsters weten wel waarmee ze bezig zijn :-)

Veel succes nog in ieder geval!

barbara
4-7-2015
 Meld misbruik28-11-2014 21:54:17

Hoi hoi, wij trouwen ook op 4/7. Wat wij al hebben vastgelegd is : zaal,dj,fotograaf,gemeentehuis,bloemen,vervoer,hebben al een rode loper en mijn kleed heb ik ook al. Weet eigenlijk nie of we goed op schema zitten. Tijdens de nieuwjaarsperiode gaan we kijken vo de ringen,uitnodigingen,gastenboek,lingerie en schoenen en dan in januari achter mijn ventje zij kostuum en in febr voor de uitnodigingen en de kinds hun kleren. Wat denken jullie

Anneleen
4-7-2015
 Meld misbruik2-12-2014 12:58:39

Hallo dames, leuke reacties allemaal, dank je wel. Tof om het horen dat er nog mensen zijn die op 4 juli trouwen.

Gisteren was het best wel een spannend dagje voor mij, naar een outlet-store in de buurt. Aangezien we al kindjes hebben, vind ik een “wit” trouwkleed niet echt passen en wil ik een “gekleurd” iets, Gezien ze daar veel “gekleurde”kleedjes hebben, was ik naar daar gegaan, samen met de mama.

Het was in feite gewoon de bedoeling om daar eens te gaan "rondneuzen", maar het 1ste kleed dat ik vasthad is het uiteindelijk toch geworden. Joepi, ben zo blij dat ik dat al kan schrappen.

Het is echt wel een aanrader om naar daar te gaan, héél schappelijk van prijs en een héél vriendelijke mevrouw die haar zeker niet opdringt en je zelf “alleen” laat als je een kleed aanhebt.

Gezien we niet voor de kerk trouwen, ontbreekt er niet echt veel meer, denk ik toch: Dit zal het zowat zijn
Trouwringen
Bloemen en decoratie
Uitnodigingen: heb ik al in mijn gedachten hoe het moet worden.
Gastenboek
Bedankingen

Misschien komt er wel hier en daar nog iets extra's.

Groetjes
Anneleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...