Terug naar overzicht
Mooie foto's :)! Mag ik vragen waar je je schoenen hebt gevonden?
Die heb ik. Van de site loubutines
Proficiat met jullie huwelijk, jullie stralen!Btw respect als je de loubutines heel dag aan je voeten hebt kunnen houden ;-)Daar bij al is het maar een halve dag, dan nog respect :-D Ze zijn wel super mooiiiii!!!!!!!!
Heel heel mooie foto's jullie straalden, zijn jullie getrouwd in de Theresiakerk in wevelgem? Ik herken pastoor Mark, hij heeft mijn communnie gedaan , mijn dochters doopsel en onze dochters eerste en plechtige communie! Is dit met Mark meegevallen? Hij is nu een heel stuk ouder dan toen en wij trouwen in Menen maar hadden eigenlijk graag hem gehad als pastoor , geen idee of dit zou kunnen , zou jij daarvan op de hoogte zijn. Op u foto ook mijn eigen nichtje (Deborah verbinnen) gespot , de wereld is toch klein he ;-)
Deborah is men zus en ik ben idd getrouwd in de theresia kerk ik weet niet of dit zou lukken om hem in menen te krijgen ik heb daaf geen gedacht van mss dat ik je ken als ik je zie Lindsay
ge zult mij idd waarschijnlijk wel kennen es kijken op facebook tatijanna (debreyne lindsey) ik zal dat gewoon keer vragen aan de pastorie in wevelgem we zullen zien he , maar is het van jullie goed meegevallen met hem want ik ben beetje bang hier op dorp in menen versta ik de pastoor nie zo goed en de pastoor van de grote kerk in menen ken ik helemaal niet ....