Terug naar overzicht
hmm limo vw busjes zijn heel zeldzaam bij mijn weten zijn er maar 2 hier in belgie... eens kijken op www.flat4free.be (of .com) ben niet zeker, daar enkel maar bezitters van vw kevers en busjes dus succes alvast
Bedankt voor de info!Ik heb een te concreet idee van alles omtrent onze trouw, niet simpel dan :-)
ik weet wat het is Kim ,ik zal ook nog tegen de lamp lopen met dingen die ik per se wil ... hihi Aan de andere kant , t is allemaal het proberen waard he ;-), ik hou het ook voor jouw in de gaten als ik nog op iets bots ivm die limo bus laat ik het u weten , wij wilden dit nl ook maar voor ons was het op onze datum niet haalbaar , beide bussen staan op die datum in Engeland voor een meeting, we hebben nu gewoon 3 kleine zal ook wel schoon zijn :-) :-)
ik weet wat het is Kim ,ik zal ook nog tegen de lamp lopen met dingen die ik per se wil ... hihi
Aan de andere kant , t is allemaal het proberen waard he ;-), ik hou het ook voor jouw in de gaten als ik nog op iets bots ivm die limo bus laat ik het u weten , wij wilden dit nl ook maar voor ons was het op onze datum niet haalbaar , beide bussen staan op die datum in Engeland voor een meeting, we hebben nu gewoon 3 kleine zal ook wel schoon zijn :-) :-)
Hey Lindsey,Van waar zijn die bussen die op jouw datum in Engeland zitten?mvg,Kimberley
hey , BBT heeft een limo bus die wij graag hadden gehuurd op onze trouw , wanneer wij die wilden bestellen kregen we te horen dat er net dan 20 juni een meeting gepland stond in engeland en dat er nog ene was maar dat die naar alle waarschijnlijkheid ook in engeland zou zijn , vanwaar die tweede is weet ik niet precies maar mijn ventje wel ik laat het u weten wanneer hij thuis is vanavond grtjs
Heb je er toevallig een link van?Ik vind het niet direct...grtjs
www.bbt4vw.com of .be ben niet zeker t zal 1 van de 2 zijn succes!
Heeft er al iemand een limo Volkswagenbus gevonden?Nog steeds op zoek... :(
nee :sik heb ondertussen gekozen voor een blauwe zwitserse bus van bij de Feestbus.Ben ik ook zeker tevreden mee! :)Heb er al zin in!grtjs