Terug naar overzicht
Hier hetzelfde probleem... Echt niet leuk. We waren zo blij met onze bus :-(. Ik ga meteen eens wat rondsurfen voor een alternatief. We gaan morgen ook naar de huwelijksbeurs in antwerpen dus ik hoop dat er toch nog iets gelijkaardigs uit de bus komt. We moeten een bus hebben waar we met 25 ongeveer in kunnen...Groetjes
Trolley.be
Van welke regio ben je afkomstig? Wij zijn van West-Vlaanderen en hebben hier onze bus gereserveerd: http://www.simatours.be/nl/ceremonie-157.htm
Hoi,We zijn van regio Herentals, Westerlo om precies te zijn.Kelly, waar is er morgen die huwelijksbeurs in Antwerpen?groetjes
Antwerp expo. 3-4-5 oktober. Groetjes
Bel me of mail me : ik heb nog wel een paar bussen vrij als jullie trouwen : De Blauwvoet
Heb net ook die mail gelezen. Ik volg even mee! Dit is idd niet zo leuk, wij waren zo blij met onze bus. :-(
lpp ceremoniewagens in St Niklaas is ook een echte aanrader. Vriendelijke mensen, goede site en veel keus!
Wij hebben het vervoer van Ceremonie LPP uit Sint Niklaas, en ze hebben daar zowel autobussen, auto's, limos. Ook zeer vriendelijk.