TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christ
|
2-10-2014 19:29:34
Heel goede ervaringen met DJ Poll van Ghent en ook uit zijn team DJ Sweeby...
Greetz, Christ
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
2-10-2014 21:27:52
Zoals Christ vermeld zijn Poll van Ghent en Sweeby gevestigde waarden uit die regio!
Tenzij budget geen rol speelt, zal je keuze vermoedelijk wel beïnvloed worden door de verplichte huur van de aanwezige klank en licht installatie. De DJ's op die lijst hebben vermoedelijk een sterk aangepaste prijs, zodat het totaal vergelijkbaar is met het boeken van een DJ met eigen installatie?
INFINITY.be hanteert een prijsverschil van 50 euro voor het inpluggen, tegenover optreden met een basisinstallatie. Als huren van de aanwezige klank- en licht slechts 100 euro kost is het eindplaatje vergelijkbaar. Maar als de huurprijs van de zaaluitbater bv. 250 euro of meer is, dan is het verhaal al helemaal anders.
De externe DJ's (die er niet regelmatig draaien) die werken meestal liever met hun eigen mix-set. Het gevolg is dat je dus materiaal (cd spelers...) duur moet huren, dat niet gebruikt wordt en zelfs in de weg staat. De DJ moet die toestellen gaan afdekken en er zijn setje bovenop zetten enzovoort.
Stof tot nadenken.
|
|
Charlotte
6-9-2013
|
3-10-2014 11:23:33
Hallo,
Wij hadden idd ook een dj van Maelstede. Van ons was het Claude Marisse. Wij waren er heel tevreden over! Hij luisterde naar onze wensen, wisselde regelmatig af van genre van muziek zodanig dat de dansvloer constant vol stond. Ik weet nu wel niet of hij dat nog doet, aangezien hij van ons sprak dat hij mss zou stoppen.
Groetjes Charlotte
|
|
Lina
26-6-2015
|
4-10-2014 15:09:07
Wij hebben daar over 2 jaar een bedrijfs feest gehad ik veronderstel dat dat de Dj van het huis was en er was van int begin tot einde ambiance ! Iedereen stond effectief op de dansvloer ! Eten enz daar echt top ! Wij hadden nog getwijfeld om het daar te doen ons trouwfeest maar het is ons iets te ver ! Je hebt vast en zeker een mooie keuze gemaakt !groetjes
|
|
Dirk
|
16-10-2014 13:10:29
Dag Eileen, Een maand geleden heb ik gedraaid in de Commanderie, één van de twee zalen in HvW. Topfeest gehad, heel mooie tuin en inrichting. Wat me wel erg tegenviel was de discobar waarvan het mengpaneel tot de draad was versleten. Ook andere toestellen hadden meer dan hun tijd gehad. Sommige knoppen braken steeds af en moest ik repareren terwijl ik bezig was, ongelooflijk maar waar. Nog nooit meegemaakt! Als DJ met al wat feestjaartjes op de teller vind ik dat totaal onaanvaardbaar, temeer voor zulke feestlocatie met zelfs een gedegen discotheek-achtergrond. Technische problemen zijn nooit 100% uit te sluiten maar met zulke wantoestanden is het gewoon erom vragen. Vindt de HvW investeringen daarin geldverspilling? Blijkbaar... Hoe het in de andere zaal was weet ik niet, enkel van ver even gezien, het zag er veelbelovend uit... :-) Ik geef dit maar mee zodat je het weet. Toch bereid om je muzikaal bij te staan, check de site even. Ik neem dan wel m'n eigen materiaal mee! :-) DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Carmen
20-8-2016
|
11-5-2015 21:12:55
Hallo, ik ben op zoek naar de contactgegevens van DJ Claude Marisse? Kan iemand helpen?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|