Terug naar overzicht
Hallo Bruidjes,
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij Lecoq te Lommel en ik kreeg een heel onprofessionele indruk aan de telefoon. Ze praten heel platvloers, nemen op met "Allo?" zonder de naam van de winkel ofzo, "Wanneer is den trouw en wanneer wilde komme? Wacht ik ga mijne agenda pakken, ah ma ik kan pas ten vroegste 19november." enzo... Over het algemeen ben ik een familiair, joviaal, alles behalve stijf type, maar voor een bruidswinkel verwacht ik toch iets anders en bij de vorige winkels liep dit toch ook anders. Heeft er nog iemand ervaring met deze winkel? Aangezien ik op hun site heel veel jurken zag die ik mooi vind, wil ik ze graag het voordeel van de twijfel geven, maar de twijfel is groot...
Groetjes Eef
Ik heb persoonlijk een heel goeie ervaring gehad met deze winkel. Er heerst een familiale, ietwat lossere sfeer daar, maar dat boet zeker niet in aan kwaliteit!!Ze geven je de tijd om te passen, hebben een prachtig assortiment jurken en leveren kwaliteit. Zo moesten er een aantal versieringen op mijn jurk verplaatst worden, werd allemaal zeer secuur gedaan. Je merkt zo dat ze veel ervaring hebben. Ze nemen daar echt hun tijd om je op de best mogelijke manier te helpen, da's mijn ervaring althans. Mijn advies; trek je dat telefoongesprek niet aan en ga eens een kijkje nemen!
Bedankt Evi,dit stelt me al wel wat gerust, de collectie op hun site spreekt me inderdaad enorm aan! Groetjes
Bedankt Evi,
dit stelt me al wel wat gerust, de collectie op hun site spreekt me inderdaad enorm aan!
Groetjes