Terug naar overzicht
Hey Katrien,Van waar ben je juist? Kwestie dat ik je niet naar de andere kant van het land stuur :-) Groetjes,Angie 14/07/07
hey,als je met zo'n kleine groep bent is het misschien beter om naar een restaurant te gaan. Er zijn redelijk wat restaurants die ook een apart zaaltje hebben. Wij bijvoorbeeld gaan ons 'feest' in ons favoriete restaurant laten doorgaan, namelijk het ribbetjehuis Amadeus in Gent. Je hebt ook een Amadeus in Antwerpen en Brussel. Die beschikken over aparte zaaltjes en het is er zo gezellig. Wij gaan vrij vaak op restaurant, maar amadeus blijft onze favoriet en helemaal niet duur ook!groetjes,Tamara en Stefaan
wij geven ook klein feest, met 35 mensen en hebben restaurant de retro in izegem volledig afgehuurd...
Wij zullen ook enkel met de familie vieren. Doen jullie iets speciaal tijdens het diner? Ik dacht misschien om iedereen van plaats te wisselen tussen de gerechten, maar ben bang dat dat te omslachtig wordt. Ik zou er toch graag iets speciaal van maken, maar weet niet goed wat...
hallo,Wij zijn ook op zoek naar een zaal of gelegenheid om te feesten (ongeveer 25 personen). Nu heb ik op de site van braemhof gezien dat ze één maal in de maand dinner dance verzorgen? Dit lijkt me helemaal niet slecht, het is een heel uitgebreid buffet met life-music en dansgelegenheid. Zo krijg je toch het idee dat het een echt (trouw)feest is. Volgende maand gaan wij eens de sfeer opsnuiven en beslissen dan of we deze formule gaan nemen. Info vind je verder op www.braemhof.be