Terug naar overzicht
Wij hebben een blauwe sauerbus van the married company dacht ik dat die firma heet.Grtjs
Die heb ik nu even in optie.
Je moet eens kijken bij yume Boortmeerbeek, ik heb gezien dat zij samenwerkten met retro...daar staan alle auto's en bussen van retro nog op...misschien dat het zo nog lukt?
Hoi Vanessa, wij hebben een oude setra bus, donkerblauw van de firma Van bogget. Zeer mooie bus en heel prijselijk. Je kan altijd eens kijken op hun website.
@ jessy: had ik ook al gezien. Maar heb gebeld en die moeten nog van de site gehaald worden. Toch bedankt!
@kim: Dat is idd ook een hele mooie bus. Heb net een mailtje verstuurd ze. Ik hoop dat ze nog vrij is.
Reizen Lauwers heeft een super mooie Mercedes bus wit met blauw. Prijs valt goed mee. Deze hebben we vrijdag gezien op de huwelijksbeurs. Echt super mooi. Wij hebben deze geboekt voor onze grote dag.www.lauwers.be e-mail: oltimer@lauwers.be
Reizen Lauwers heeft een super mooie Mercedes bus wit met blauw. Prijs valt goed mee. Deze hebben we vrijdag gezien op de huwelijksbeurs. Echt super mooi. Wij hebben deze geboekt voor onze grote dag.
www.lauwers.be e-mail: oltimer@lauwers.be
Wij hebben vervoer van LPP uit Sint-Niklaas en ze hadden daar ook autobussen en alle soort andere auto's en limousines.