Lieve bruidjes,
ik las hier steeds opnieuw "geniet van elk moment" als leidraad voor je grote dag.
Wel wij hebben dat ook echt gedaan, anderhalf jaar voorbereidingen hebben geloond.
De vrijdag ging ik om 16:00 de kerk nog in orde gaan brengen en vanaf dat moment liet ik alles los. Geen stress meer, alleen nog genieten.
zaterdag 30/08/2014
om 05:30 liep de wekker af, mijne man ging zich bij mijn thuis gaan omkleden.
om 06:30 waren de kapster, fotograaf en mijn mama daar.
om 07:00 kwam de schminkster aan
om 07:30 was ik klaar om mijn kleed aan te doen
08:00 ik was helemaal klaar een half uur te vroeg dus nog even iets eten en wat drinken.
08:30 de ceremoniemeester en mijne man kwamen toe met de kindjes
Ik kreeg de gehele dag die smile maar niet van mijn gezicht, niet dat dat moest
Samen reden we dan bij de schoonfamilie om van daaruit met de huifkar naar het stadhuis te rijden.
10:30 trouw voor de wet (kort maar krachtig)
11:00 terug naar huis en lekkere broodjes eten gecombineerd met de foto's van de suite.
13:45 vertrek naar de kerk met de huifkar
14:00 een hele mooie dienst gezongen door Bart Herman (een verrassing voor mijn ventje), vrienden en familie lazen voor en af en toe zei de pastoor ook iets
.
Er was veel volk en er waren heel veel tractors (gezien wij aan tractorpulling doen) die een ereronde reden rond de kerk.
We zijn daar zo'n uurtje gebleven en genoten van de aanwezigheid van vriend en tractor.
Door het slechte weer (wat ons eigenlijk niet gestoord heeft die dag) hebben we de foto's van ons twee uitgesteld naar een dagje met wat meer zon.
Om 18:00 zijn we dan naar de zaal vertrokken "de Mantovani" in Oudenaarde.
Daar werden we in de watten gelegd van begin tot eind, een aanrader voor iedereen die geen zorgen wil op zijn feest. Die mensen weten van aanpakken.
Om 09:00 in de ochtend zijn we richting huis gereden daar wachtten ons nog 8000 lege bierflesjes en 350 lege bakken op. Een echt kunstwerkje op onze oprit
Om 12:00 uur 's middags zijn we dan eindelijk in ons bedje gekropen na een ontzettend geslaagde en superleuke dag.
Hieronder kan je een kijkje nemen naar enkele foto's en een filmpje.
Indien jullie nog een fotograaf zoeken kan ik jullie maar 1 ding zeggen:
niet twijfelen 1 naam : GLIMSHOT !!!!
Een superlieve spontane leuke Jessica zorgt ervoor dat jouw dag schitterend vastgelegd
wordt. Bij het bekijken van ons filmpje en foto's krijg ik steeds weer dat gelukzalige gevoel van onze trouwdag. Toch super dat keer op keer weer kunnen beleven :-)
Bovendien hadden onze gasten ook alleen maar lovende woordjes over haar.
Verder wens ik jullie nog veel succes en vooral veel plezier bij de voorbereidingen.
En euh de dag zelf ... genieten e ;-)
www.glimshot.com/anja-jan.htmlMocht de link niet werken ga je naar
www.glimshot.com --> stories --> Anja en Jan
Lieve groetjes Anja & Jan