Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen er ook op 8 september.Ze zijn er idd heel vriendelijk hé.Wij huren heel het kasteel omdat het toch in de drukke maand ligt voor huwelijken en dat we graag het kasteel voor ons alleen wilden en geen ander huwelijk erbij.Hun site is vernieuwd, al gezien ?De hapjes die ze presenteren op hun site, zijn die op het huwelijk ook zo mooi geserveerd ?We zijn er zelf nog nooit geweest om er te eten maar de locatie vonden we prachtig.In welke zaal was jullie huwelijksfeest ?Groetjes,Mieke
Ik zit nu net even hun site te bekijken, dat is echt een verbetering en doet hun kasteel echt veel meer recht aan!De hapjes zijn inderdaad zo gepresenteerd als daar staat afgebeeld! Het eten is er goedkoop en verrukkelijk (we hadden de aspergeroom soep, een varkenshaasje met roomsaus en een dams appeltaartje (echte aanrader die laatste!)Wij hadden voor de receptie en het dansfeest de ridderzaal en voor het diner de slotkelder. Tevens hadden wij de dj van het huis, welke een zeer goede is en waar we geen enkel klagen over gehad hebben (niet van ons, niet van opa's en oma's van niemand dus eigenlijk :) )Veel plezier nog met het voorbereiden en mocht je meer vragen hebben over het kasteeltje of wat foto's willen hebben van hoe het eruit ziet in receptie/diner sfeer dan moet je me maar mailen: igederuiter@telenet.beGroetjes!
Hey Ingeborg,Ik heb je begin deze week een mailtje gestuurd ( op igederuiter@telenet.be ) en vroeg me af of je het gekregen had.Groetjes Mieke
hmm stomme mistyp... het is igderuiter@telenet.be...Heb m dus niet gehad :S sorry!!