Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Moerkerke: DOEN!

25-1-2007 14:15:04
Afgelopen zaterdag was het onze beurt... Onze trouwdag!
Na een wat moeilijke start (ik moest zonodig de griep krijgen op die dag...) hebben we een geweldige dag gehad! Iedereen die wij wouden was er!
's Middags de receptie in het kasteel van Moerkerke. Het was in 1 woord geweldig! Vanwege mijn koorts kon ik zelf niet veel doen en regelen op het laatste moment daar, maar achteraf gezien was dat ook totaal niet nodig! Alles wat wij aan toeval overgelaten hebben, hebben ze daar tot in de best mogelijke puntjes verzorgt! (nummer waarop wij de dinnerzaal binnenkwamen enz.) Ik heb nog nooit zo'n geweldige receptie, dinner en feest meegemaakt! Echt geweldig! Goed eten, goed drinken, goede dj (huis dj van hun) en alles tot in de puntjes in orde!

Voor iedereen die op zoek is naar iets in de buurt van Brugge, ik kan je het kasteel van Moerkerke tenzeerste aanraden! Het is een geweldige samenwerking geweest en een nog mooiere dag!

Ingeborg
20-1-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 727

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik5-2-2007 8:16:32

Hey,
Wij trouwen er ook op 8 september.
Ze zijn er idd heel vriendelijk hé.
Wij huren heel het kasteel omdat het toch in de drukke maand ligt voor huwelijken en dat we graag het kasteel voor ons alleen wilden en geen ander huwelijk erbij.
Hun site is vernieuwd, al gezien ?
De hapjes die ze presenteren op hun site, zijn die op het huwelijk ook zo mooi geserveerd ?
We zijn er zelf nog nooit geweest om er te eten maar de locatie vonden we prachtig.
In welke zaal was jullie huwelijksfeest ?

Groetjes,
Mieke

Ingeborg
20-1-2007
 Meld misbruik5-2-2007 9:08:48

Ik zit nu net even hun site te bekijken, dat is echt een verbetering en doet hun kasteel echt veel meer recht aan!

De hapjes zijn inderdaad zo gepresenteerd als daar staat afgebeeld! Het eten is er goedkoop en verrukkelijk (we hadden de aspergeroom soep, een varkenshaasje met roomsaus en een dams appeltaartje (echte aanrader die laatste!)

Wij hadden voor de receptie en het dansfeest de ridderzaal en voor het diner de slotkelder. Tevens hadden wij de dj van het huis, welke een zeer goede is en waar we geen enkel klagen over gehad hebben (niet van ons, niet van opa's en oma's van niemand dus eigenlijk :) )

Veel plezier nog met het voorbereiden en mocht je meer vragen hebben over het kasteeltje of wat foto's willen hebben van hoe het eruit ziet in receptie/diner sfeer dan moet je me maar mailen: igederuiter@telenet.be

Groetjes!

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik8-2-2007 18:17:59

Hey Ingeborg,
Ik heb je begin deze week een mailtje gestuurd ( op igederuiter@telenet.be ) en vroeg me af of je het gekregen had.
Groetjes Mieke

Ingeborg
20-1-2007
 Meld misbruik8-2-2007 22:30:38

hmm stomme mistyp... het is igderuiter@telenet.be...

Heb m dus niet gehad :S sorry!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...