Terug naar overzicht
Geen ervaring daar maar zijn ze niet nogal prijzig?Ik zag het niet zitten om alles zelf te doen en na prijsvergelijkingen vond ik het trouwens ook niet de moeite waard....
Paar jaar geleden een trouwfeest had daar van mijn neef twas echt suuuuper daar goed van eten en drinken...denk wel prijzig...welke zaal willen jullie?? ;-)
Als ik begon uit te rekenen wat het mij gaat kosten wanneer ik zelf alles doe, kom ik ook vrij prijzig uit. We hebben nu afspraak gemaakt voor een rondleiding en een prijsofferte. Afwachten wat dat zal worden. Heb nog geen flauw idee welke zaal of zo.
De binnenzaal op het terras dat ze nagebootst hebben van san marco plein was fantastisch daar speelde toen een orkest...wij zaten boven in een kleiner zaaltje aperitief op het terras en walk on diner denk dat er 3 of 4 zalen zijn. Qua eten en drinken vree goed jullie zullen het niet beklagen hoor !!! Laat je eens iets weten ?? ^^ ze hebben ook een ondergrondse parking hoeveel autokes wetek nimeer wij sliepen op 5 a 10 minuten van de zaal zagen het ni zitten om snachts nog een uur naar huis te rijden...wij maakten er een weekendje van....succes !!!!!!
Hoi Kim,wij wilden ons feest initieel ook daar in de prachtige Piazza zaal (deze met de grote trap) maar na lang wikken en wegen hebben we er toch niet voor gekozen. Redenen waren dat om een perfecte 'sound' te hebben, je een bepaalde muziekinstallatie diende te huren wat je ook eveneens kan bijboeken (ongeveer 700 euro) en wat vooral de doorslag maakte, was dat rondom deze grote zaal er gelijktijdig ook andere trouwfeesten kunnen doorgaan. Op zich is dat niet zo vervelend maar bleek dat de genodigden van die feesten, telkens het balkon van de Piazza zaal moeten door wandelen richting sanitair.. Persoonlijk vonden we dat niet zo een leuk idee... Verder hadden we zeker niets aan te merken want hoe je het draait of keert, de Piazza zaal van San Marco is super prachtig :-)groetjes,Bianca
Idd zoals Bianca zegt wij konden neerkijken op het middenplein waar er een ander feest bezig was wij zaten gelukkig in een aparte zaal ;-)
We zijn gisteren gaan kijken. En waren enorm onder de indruk. Niet alleen van de zalen, maar vooral van de ontvangst. Als de offerte nu nog meevalt, dan ligt onze locatie vast. We gaan voor een zaal boven. Heel romantisch met zuilen in de zaal en prachtige muurschilderijen.
Oooh suuuper !!! Laat eens iets weten he... ;-)