TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
12-5-2007
|
25-1-2007 15:47:36
Bij Linea Raffaelli kan je je rok en topje combineren en eventuele bloemen laten wegvallen. Je kan er veel aan veranderen tot je het kleed hebt wat je wilt. Ik wou ook niets te bombastisch en heb gevraagd om de bloemen van de rok te verwijderen en die gewoon stijl naar beneden te laten gaan
|
|
Ingrid
28-4-2007
|
25-1-2007 15:53:22
Talina Lynn is een Belgische ontwerpster, niet zo bekend; Die heel mooie eenvoudige dingen maakt. Je vind dit merk bij Aphrodite (Sintniklaas, knokke en Tienen). Het voordeel van deze collectie is dat ze ook nog vrij goedkoop is
Ingrid
|
|
Caroline
15-9-2007
|
25-1-2007 16:04:14
Anne Belin heeft ook stijlvolle kledij zonder al teveel frullen... prijs verschilt nogal binnen de collectie. In D-Couture in Gent verkopen ze deze collectie.
|
|
Angie
14-7-2009
|
25-1-2007 16:49:46
Hey Katrien,
Ik denk dat je dat wel in elke bruidswinkel kan vinden hoor. Gewoon van begin af aan zeggen dat je een mooie maar eenvoudige jurk zoekt. Succes!
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
Astrid
8-9-2007
|
25-1-2007 17:11:44
Hey,
ook ik was/ben op zoek naar iets eenvoudigs. En hoewel ik nu al 6 verschillende winkels heb gedaan, heb ik toch nergens mijn Waauw-kleedje gevonden. Ik weet ondertussen wel ongeveer wat ik wil en ga mijn trouwjurk waarschijnlijk laten ontwerpen nu.
Astrid 08.09.2007
|
|
Miet
26-5-2007
|
25-1-2007 18:07:01
Ik heb een eenvoudig kleedje van Linea Raffaelli dat toch iets speciaals heeft... Dat wou ik ook echt...
Ook Rembo heeft erg mooie jurken...
|
|
saskia
7-9-2007
|
25-1-2007 19:03:48
hey
ik ben ook niet voor die opgeblazen toestanden en heb mijn gedacht gevonden in de colectie van Leijten, special moments collectie je kan ook rokken en tops combineren en verschillende kleuren zijn mogelijk
veel succes met de zoektocht sas677
|
|
Els
19-5-2007
|
26-1-2007 9:37:52
Hallo,
Ik heb ook een combinatie van Talyna Lynn gekocht: een rok met topje zonder bandjes in champagnekleur, ook heel eenvoudig. En inderdaad, de prijs is niet te hoog. Jammer genoeg hebben ze geen website of zo. Ik heb het gekocht bij Liliane Claes in Herentals.
Groetjes, Els 19/05/07
|
|
My
20-10-2007
|
26-1-2007 10:32:29
Hey,
Ik heb in totaal 7 winkels bezocht en enkel de collectie van Marylise sprong eruit als die met de meest sobere en stijlvolle kleedjes (in mijn prijsklasse weliswaar). In de tijdschriften zie je vaak enkel de jurkjes die wat frivoler en bombastischer zijn, maar goeie winkels hebben vanalles wat. Ik heb mijn kleedje uiteindelijk in Le Chapeau (A'pen) gekocht, want daar hebben ze een gigantisch aanbod. Het is wel aan te raden dat je ook jurken aanpast in verschillende stijlen, zo zie je meteen wat er je staat of niet!
Veel pasplezier! Groetjes,
My
|
|
Beesje
20-6-2006
|
27-1-2007 12:48:34
Ik verkoop mijn trouwkleedje uit de collectie 2006 van Marylisse.Het heel vrouwelijk, sober en stijlvol.Ik heb veeeel lof gekregen die dag en iedereen zei dat ik zoo mooi was.Ik draag normaal ook geen jurken en rokken want ik loop nogal sportief maar die dag voelde ik mezelf ook super. Het kleedje van me is maat 38,niet geretoucheerd (dus je kan nog in en uitleggen als je wil), bestiervorm bovenaan en wijder naar onder toe. Heel comfortabel om dragen!!
Mail me als je het eens wil zien op foto. Ik vraag slechts de helf van wat het gekost heeft. Het is prachtig genieuwkuist.
hoopje@belgacom.net
|
|
grada
14-12-2007
|
27-2-2007 21:28:06
Hoi,
Ik bied mijn trouwjurk te koop aan. Ik heb hem zelf nog nooit aangehad. Begin februari een aanbetaling gedaan, maar ben tegen een andere jurk aangelopen en helaas ik zit dus aan vast. Hij is champagne kleur en stijlvol maar toch ook weer erg romantisch. Wil je wel foto's mailen want ieder heeft zijn eigen smaak. Je kan dus ook opdat hij nieuw is van alles nog doen met de jurk...
Groetjes ..
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|