Terug naar overzicht
Mijn beste vrienden en wij zelf hebben beiden onze ceremonie door hun laten doen en wij waren zeer tevreden.wij hadden een ceremonie in de tuin met de nodige humor en toch romantisch.
Hallo Lies,Ik heb als toeschouwer een ceremonie mogen meemaken van de vliegende pastoors. Ik kan alleen maar goede dingen over hen zeggen, ze zijn echt fantastisch! Inderdaad de nodige humor maar zonder erover te gaan. Als ik nu zou horen dat iemand de vliegende pastoors wilt inschakelen word ik meteen goed gezind :DGroetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Hoi,Waauw! Ik heb er helaas ook geen ervaring mee, maar wat lijkt het me een leuke bende. Bedankt voor de onverwachte tip. Ik denk dat ik ze eens ga contacteren.
Wij gaan de ceremonie ook laten uitvoeren door de vliegende pastoors. Ondertussen is het reeds ingepland. En inderdaad... al veel positieve reacties gehoord.
Hoi,Wij doen ons huwelijk in 2 delen... (deel 1 reeds achter de rug :) )Voor deel 2 spreekt het concept van de vliegende pastoors ons wel aan...Heeft er iemand een idee ... wat de kostprijs ongeveer bedraagt?
Als ik me niet vergis, is het ongeveer 600 euro maar kan mis zijn want is al even geleden dat we hebben vastgelegd.