TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
19-5-2007
|
25-1-2007 21:51:17
Wij trouwen op 19 mei 2007 in Chateau de la motte. Eén van de volgende weekends gaan we de definitieve besprekingen houden met Mvr. Baeyens. Zeer vriendelijke uitbaatster en de prijs valt ook goed mee.
Mvg Sofie
|
|
Monique
8-8-2008
|
26-1-2007 18:56:23
Hoi Sofie,
Wel, als het zover is, laat me dan maar weten hoe je feest was.
Ik heb een offerte laten maken voor een breughelbuffet (dat is wat ik het liefste wil, omdat mijn vriends familie alles behalve culinair is aangelegd ;o)...) en voor een barbeque. Ik heb een budget opgegeven en al bij al valt het best mee ! Het tofste aan dit kasteel vind ik, de romantische omgeving en dat je je kan laten trouwen op het domein ook, maar VOORAL de huwelijksnacht in de toren :o)))
Groetjes ! En hou me op de hoogte ;o)
|
|
Tina
16-8-2008
|
28-1-2007 12:23:39
Wij zijn er ooit op een trouwfeest geweest. De locatie is inderdaad prachtig, maar de zaal vonden wij alles behalve interessant. Het zijn twee zalen met elkaar verbonden door de eretafel, de dansvloer was helemaal aan één kant. Het eten was zeer lekker, maar de dj heeft het laten afweten...
|
|
tamara
15-9-2007
|
29-1-2007 13:42:02
Hoi,
wij zijn van sint-truiden en zijn er ook gaan kijken. Inderdaad erg mooie locatie, maar voor ons budget vond ik het toch erg duur. Het ligt er natuurlijk aan wat je richtprijs is! Ik heb echter al van veel mensen gehoord dat het er toch wel best duur is. Bv, de ouders van een bruidspaar waren er te vroeg en bestelden daarom al een koffie met een sandwich kaas, heel simpel, maar er werd wel 6€ voor aangerekend. Dat is voor mij toch wel wat overdreven!
Groetjes, Mara
|
|
Monique
8-8-2008
|
29-1-2007 19:35:59
Hoi Tina,
Het is maar hoe je de zalen indeelt. Ik kan 80 pers in 1 zaal zetten, en we gebruiken het terras ook bij mooi weer. Ook ga ik met een eigen DJ werken die zn eigen installatie meebrengt.
Mara,
Bij een eerste bestek kwam ik idd op 9000 euro. Da's veeeeel te veel. Bij een tegenofferte stelde ik een budget van 5000 tot 6000 euro voor, en dat kan perfect. We kozen nu wel voor een BBQ omdat we in de zomer trouwen.
We kunnen hier en daar wat schipperen, dus dat is ook een meevaller.
De locatie is perfect en wat je van je feest maakt, ligt grotendeels aan jezelf. Natuurlijk is het wel belangrijk dat de aankleding ook naar je smaak is. Wat wel perfect kon volgens de uitbaatster. We mogen op een trouw (in hun kasteel) gaan kijken en onze ideeën doorgeven.
Ik heb geweldige ideeën en ik weet zeker dat het een geslaagde dag zal worden :o) Dat móet :o)
Als je op een ander een sandwich en een koffie gaat drinken (ik zeg maar wat, een taverne in de stad, dan ben je evenveel kwijt) Maar idd voor ouders van het bruidspaar op de dag zelf is dat wel overdreven om ook maar iets aan te rekenen...
Grtz ! Monique
|
|
kristin
|
29-1-2007 19:57:34
beste, ik heb geen ervaring met dit kasteel, maar ik wilde er wel eens mee in contact komen. De foto's geven wel de indruk van een uitzonderlijke sfeer en verzorging. Ikzelf ben zangeres, en vorm een duo met een pianist. Zoekt u eventueel uw huwelijksdag ook iets muzikaals apart mee te geven ? Zo ja : tot informatie bereid ! Muzikale groeten Kristin Bauwens
|
|
Valerie
18-5-2010
|
1-2-2007 17:32:51
vallen de prijzen daar een beetje mee; want het ziet er inderdaad heel mooi uit.eventueel offerte doormailen (fonzyp@hotmail.com)? merci en nog veel zoekplezier
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|