Terug naar overzicht
Dit is heel erg jammer dat dit is kunnen gebeuren, misschien toch eens contact opnemen met de zaal. Alleen voorzichtig zijn dat u hen niet direct van iets beschuldigd maar vraag ze enkel om eens mee te helpen denken of er kaartjes verkeerdelijk weggestoken werden, best ook eens vragen aan de mensen die dicht bij jullie stonden op het moment van ontvangst of zij eventueel opgemerkt hebben indien deze door verstrooidheid op een andere plaats dan ze zouden moeten terechtkomen terechtgekomen zijn... ik hoop voor jullie dat dit uitgeklaard geraakt want kan me voorstellen dat dit idd een domper op een fijne dag is ... bij deze wens ik jullie ook een heel dikke proficiat met jullie huwelijk en probeer er toch van na te genieten grtjs !
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor... Het gebeurde ook al meerdere keren dat ik het bruidspaar de tip gaf alles weg te nemen.... Zonder het te beseffen gaan ze - nadat de meeste gasten binnen zijn - reeds een babbeltje slaan met de gasten, maar de enveloppedoos blijft alleen achter... Gevaarlijk....
Dat is inderdaad niet leuk.Hebben jullie de enveloppendoos altijd zelf weggedaan of door iemand laten weg doen?Geld is iets vies en ens het om geld gaat kun je bijna niemand nog vertrouwen.Als ik een huwelijk doe blijf ik ook altijd bij de doos staan als het koppel even gaat praten met mensen. Nadien doe ik de doos ook persoonlijk weg naar een afgesproken plaats. Niemand buiten het koppel en ik komt dan aan de doos, zo kan er niets gebeuren of we weten wie de schuldige is.Ik hoop dat jullie toch nog vinden wat er gebeurd is, want leuk is anders natuurlijk.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...