Terug naar overzicht
Wij hebben een dochter en enkel 3 weken vakantie op een jaar , dit wil zeggen dat we graag een huwelijksreis willen met ons tweetjes maar omdat we zo weinig met ons gezin samen zijn zouden we deze heel kort maar krachtig willen maken zodat we nog steeds met onze dochter ook een week op vakantie kunnen. Voorlopig hebben we onze zinnen gezet op een vakantie in een heel mooi hotel in Italie waar we graag zouden elke dag op toer gaan met de Vespa. Gezellig met ons tweetjes gaan toeren en s avonds genieten van alle luxe en van elkaar klinkt als muziek in onze oren. We hebben nog niets geboekt maar de kans zit er dik in dat dit het zal worden... Alvast veel succes met alle plannen grtjs
Hoé top is dat! Ik had er echt nog nooit van gehoord! :)Wij hebben reeds enkele mooie reizen gemaakt voorbije jaren... Mijn aanraders: Curacao en Costa Rica!Beiden prachtige landen, mooie natuur, goed weer, vriendelijke mensen en toch wel wat dingen te doen.Wij hadden altijd enkele activiteiten op voorhand vastgelegd maar ter plaatse vind je ook altijd natuurlijk nog wel wat dingen te doen..Dit jaar gaan we naar Martinique (vertrekken op 8 november)... Indien je wil weten hoe het was, stuur mij gerust een privé-bericht en ik hou je op de hoogte! GroetjesCharlyn
www.amezing-destenations.be die maken uw reis op maat en budget. perfect voor huwelijksreis. De onze is bijna geboekt naar zanzibar. :-)succes!
Frans Polynesië (Tahiti, Bora Bora, Moorea, Rangiroa,...)De Honeymoon bestemming :)
Frans Polynesië (Tahiti, Bora Bora, Moorea, Rangiroa,...)
De Honeymoon bestemming :)
Wij hebben ook net onze huwelijksreis geboekt (3 weken indonesië). We gaan eerst naar Lombok, dan Bali, Jakarta en dan Singapore. Zijn er zo blij mee. Wij hebben ook gekeken via http://www.mooivakanties.nl/. Hier staan ook heel mooie reizen.
Wij hebben een rondreis in Maleisië gedaan. Echt prachtig! Als afsluiter kozen we voor luilekkeren op het eiland Langkawi.