TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
4-7-2015
|
6-10-2014 19:11:51
Hey, wij vonden deze zoektocht ook moeilijk. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een bureau dat werkt met verschillende dj's (daddy cool). Het voordeel is dat als de dj niet kan wegens onvoorziene omstandigheden, er een vervanger kan komen. Natuurlijk moeten we nog trouwen, dus kan ik niet zeggen of onze dj goed is :).
|
|
Kristi
8-10-2016
|
6-10-2014 20:00:08
Inderdaad, het is een beetje een gok... Wij zijn dit weekend getrouwd en hadden dj D-Lux uit Diksmuide. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan, hij draaide voor ieder wat wils, een aanrader! http://www.djdlux.be
|
|
Lien
7-6-2014
|
6-10-2014 20:20:15
DJ Sven Kina uit Diksmuide is een aanrader, hij vraagt 600 EUR voor de hele avond zonder einduur en speelt wat je vraagt (hij draait regelmatig in de feestzaal El Parador in Tielt).
Kenmerkend aan zijn stijl is dat hij de liedjes niet volledig laat spelen tot het eind, want daar hebben wij een hekel aan.
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
7-10-2014 12:04:08
Stephanie, in welke zaal ergens in West-Vlaanderen heeft jullie feest plaats? Misschien kun je daar eens vragen met wie ze regelmatig samenwerken?
De beide collega's hierboven vermeld ken ik persoonlijk. Ze hebben een verschillende stijl (Sven ken ik het best).
Elke DJ zal bereid zijn tot een vrijblijvend woordje uitleg (en een offerte). Op basis daarvan kun je ook aanvoelen of het klikt of niet. 900 euro is niet goedkoop, maar misschien is dat in combinatie met een klank- en licht installatie met veel toeters en bellen? INFINITY.be biedt opties en je vult zelf in volgens wens en budget.
Info: http://infinity.be/vraaghetaan/
|
|
Bianca
13-8-2016
|
7-10-2014 13:10:50
Hoi Stephanie, bij ons gaat een hele goede vriend van ons ervoor zorgen dat het zal knallen op de dansvloer. Hij is als het ware "bezeten" door muziek en draait heel vaak op bruiloften en jubilea. Indien je graag meer info hebt, mag je hem altijd mailen hoor. Hij is afkomstig van Oosterzele maar vermoed niet dat West Vlaanderen een probleem kan vormen. Zijn 'artiestennaam' is disco Renario (mail rene.lippens@gmail.com). Veel succes, groetjes, Bianca
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
7-10-2014 16:16:32
Onze prijs is 450€ all-in met hierbij inbegrepen: - Mooi verlichte, loungy DJ-booth in black en white foto hier te zien bij "feesten in stijl en kleur": http://www.discovideo.be/diensten/dj-discobar/dj-trouwf... - Gekleurde basisspots - Extra allerhande lichteffecten - Groot projectiescherm met projector, om eventueel video of foto's op te projecteren (tijdlijn, vakantiefoto's,..), ideaal als animatie bv na het hoofdgerecht. - Nevelmachine om de lichtstralen mooier te doen uitkomen. - 4 minuten big fun tijdens een openingsdans door grote wolken spuiten met droogijsmachine (lossen vlug op) - Dit wordt "gefilmd", wat je daarna ontvangt als download en als link die je kunt delen. http://www.discovideo.be/portfolio-items/openingsdans-h... - De muziek volgens jullie wensen en van de gasten. - Draad- en draadloze micro. - Alle vervoer en draaiuren inbegrepen. Voorbeeld filmpje van een trouwfeest. http://www.discovideo.be/portfolio-items/dj-trouwfeest-... De set afgewerkt voor de receptie. Startklaar voor jullie eventuele intrede in de zaal, met een muziekje en bewegende spots, draadloze micro voor jullie speech. Achtergrondmuziek tijdens het etentje, indien nodig. Iets luider daarna met wat meezingers of foute muziek, tijdens het dessert als voorbereiding op het dansfeest. De openingsdans en daarna draaien tot de laatste man. Wat niet: de animerende, zingende, dansende dj. Verzoekjes of playlists zijn welkom. mvg
|
|
sofie
10-10-2015
|
|
|
Charlyn
8-3-2014
|
8-10-2014 11:23:08
Hoi! Wij zijn in maart getrouwd in het Fabriekspand in Roeselare en wij hadden DJ Yargo uit Brugge. Wij hebben eerst een aangenaam gesprek gehad met hem en op ons feest zelf waren er enkel maar complimenten over hem. Hij draait echt vanalles van muziek en houdt rekening met het publiek die op dat moment op de dansvloer staat... Ook verzoeknummertjes draait hij met alle plezier!
|
|
Ilona
23-5-2015
|
8-10-2014 22:24:29
Wij hebben dj Fabrice uit Aalter. Hij vraagt €550 inclusief verplaatsingskosten. Wij trouwen in Hof ter Molen Leke en betalen hiervoor niet bij. Van alle huwelijken die wij hebben gedaan waren er drie met hem en dat waren de beste feestjes. Als je hem wilt vooral snel zijn want hij is nogal snel volboekt. Toen wij met hem gingen bespreken in april 2014 was hij voor mei 2015 elke vrijdag en zaterdag volboekt.
Veel succes met de keuze!
|
|
Ilse
24-4-2015
|
11-10-2014 22:52:00
Wij hebben gekozen voor Lieven Batjoens van www.djtempo.be. We hebben hem leren op het trouwfeest van een nicht. Werkt bij q-music en draait op de foute party en de q-party's. Voor ons een professionele DJ! Dj Tim Vandenberghe www.hofnar.be is mijn neef en is naar het schijnt ook heel goed. Hij is van Roeselare.
|
|
Danny
|
14-10-2014 23:13:14
hey,
Wij hebben een trouwfeest in gent meegemaakt; het was gewoon super de dansvloer heeft steeds super vol gestaan. We zijn om 4u smorgens vertrokken en toen stond er nog volk te dansen. Het was discobar erima. Dj dave heeft dat super gedaan en eric stond in voor de belichting. Het was een ideaal team. Ze hadden ook een super manier voor verzoeken. Alles kon en mocht . Een echt te aanrader
|
|
anneke
12-7-2014
|
16-10-2014 8:49:52
|
|
stephanie
14-8-2015
|
20-10-2014 11:01:16
Dank u wel lieve mensen voor aaaaalll deze tips nu heb ik blijkbaar 1probleempje. DISCOVIDEO wij waren zeer enthousiast bij het zien van uw berichtje hier op het forum maar blijkbaar heb ik een lijstje gekregen van de zaal en moeten wij bijbetalen als wij iemand anders kiezen uit de lijst. Ik dacht dat deze lijst als richtlijn bedoeld was maar als we toch een beetje 'verstandig' met ons budget willen omspringen is het dus beter te kiezen uit ons lijstje. Wij vieren feest in Torhout namelijk in "t gravenhof, (DJ infinity u staat ook in de lijst hebben wij u al gemaild ?) DJSea-side stond ook op ons lijstje zijn er mensen met ervaringen van deze DJ's ?
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
21-10-2014 8:23:32
Beste Stephanie, er is niet één DJ Infinity. Via het platform http://infinity.be/ bieden meerdere DJ's zich aan: DJ Peter, DJ Sandy, DJ Marino, DJ's On The Road... Maar hoewel ik zelf nooit de term DJ Infinity gebruik, wordt ik er als uitbater zelf meestal mee aangesproken. Ben eens benieuwd hoe Stephanie (van het Gravenhof) haar lijst er in werkelijkheid fysiek uitziet. Er wordt wel vaker over geblogd. In het Gravenhof gaan Sandy en ik, want de uitbaatster is veeleisend, ook op zichzelf. Zij heeft graag dezelfde mensen over de vloer met wie ze een routine heeft.
Wij krijgen zeer regelmatig aanvragen om informatie. Daarom adverteren we geen email adres maar moet een verzoek bewust gebeuren via http://infinity.be/vraaghetaan/ Een offerte is mogelijk na eerst een (kort) persoonlijk (telefoon-)gesprek. De nadruk ligt er namelijk op dat het moet klikken. Het belangrijkste voor ons is het met elkaar eens zijn over de aanpak, het veelzijdig kunnen draaien voor de aanwezige genodigden. Draaien in een bepaald thema met veel muziek van één genre, doen we voor verjaardagen, maar niet voor huwelijken bijvoorbeeld.
Ik vond geen aanvraag van je terug, tenzij het over 'Steffi' gaat en een andere datum? Er was ook een 'Stefanie' eveneens andere datum.
Fijne groetjes aan alle lezers, DJ Peter van INFINITY.be
|
|
stephanie
14-8-2015
|
21-10-2014 18:50:13
Bedankt voor al uw uitleg ik heb u een vraag het aan verzonden via de site Ik heb dus waarschijnlijk binnenkort contact met u alvast tot hoors
|
|
Dierk
|
|
|
David
|
10-4-2015 13:37:37
|
|
Faye
7-7-2017
|
18-8-2015 10:53:35
Stephanie... Ben je zeker dat je moet bijbetalen in 't gravenhof voor een andere DJ? Wij gaan namelijk ook daar trouwen en ons werd enkel gezegd dat ze daar liever een DJ hebben die weet waar hij mee bezig is en kan zorgen voor een leuk feestje.. Want uiteindelijk zal ook de locatie in verband gebracht worden met de ambiance (DJ dus)...
Groetjes Faye
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|