Terug naar overzicht
Proficiat
Hoi, eerst en vooral proficiat! Wij denken er ook over om Outfort als lokale te nemen. Kan je wat meer vertellen over jullie ervaringen? We zijn al 2x gaan kijken, maar twijfelen nog altijd over de capaciteit (zouden 110 gasten laten eten en dan nadien nog eens een 100-tal erbij voor het dansfeest). Hoeveel gasten hadden jullie?
Dag Chris, wij hadden ongeveer een 100tal mensen, dus jullie hebben het dubbele, dat lijkt me veel voor die locatie, maar misschien als ze na het eten wat verbouwen met tafels dat het wel haalbaar is? Allesinds, over de locatie zelf niets dan goeds ; we zijn steeds heel goed verder geholpen, de bediening op de avond zelf was super, eten was heerlijk, geweldig mooie locatie…. Dus als zij zelf zoveel volk zeggen aan te kunnen, zou mijn keuze gemaakt zijn ;-)
Hey Sanne,thread is 3j oud maar toch even proberen :) Wij zijn ook aan het kijken naar outfort, maar hebben nog een paar bedenkingen. Lees ik in jou beschrijving dat jullie het dessertenbuffet hebben laten verzorgen door een extern bedrijf (niet outfort zelf). Ons is verteld geweest dat dit niet mogelijk was.