Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Update

7-10-2014 16:42:01
Dag iedereen!

Eventjes een kleine update omtrent mijn voorbereidingen.

Feestzaal: fabriekspand
Traiteur: leconte uit Oudenaarde
Fotograaf: Eppel fotografie

Ik ga zaterdag langs bij bruidscouture Elena in deinze en binnen 2 weken ga ik naar linea Lin in Lochristi en Pierre Yves in Aalst. De nieuwe collectie voor 2015 is toch uit :)

Voor grafisch ontwerp heb ik dankzij jullie tips al enkele contacten en ook daarvoor volgen nog afspraken.

Ik had niet gedacht dat er zoveel werk in een trouwfeest ging maar het is natuurlijk wel heel fijn 'werk' :)

Als jullie nog andere tips hebben let me know!

Nina

nina
19-9-2015
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1378

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik8-10-2014 10:41:18

Ik haalde ook mijn jurk bij bruidscouture Elena :-) heel tevreden van!
Mss toch ook best aan een dj beginnen denken - die zitten al snel volgeboekt en ook ff nadenken over het vervoer!
Heel veel voorbereidingsplezier!
Grtjs
Sylvie

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik8-10-2014 12:01:09

Nina - met welke kleur werken jullie in het Fabriekspand? :)

nina
19-9-2015
 Meld misbruik8-10-2014 14:05:29

Oh super :) Ja dj was ik vergeten, die hebben we ook al. (we hebben meer dan we dachten ;) )

We hebben iemand gekozen die door het fabriekspand aangeraden is: Steven Van Loocke.

En qua vervoer wouden we eerst een auto huren maar heb nu een eigen auto gekocht (fiat 500 cabrio in wit) en denk dat ik daar gewoon een grote witte strik aan ga hangen :)

Ik denk dat we voor gewoon wit licht gaan kiezen omdat ons thema wit/goud is en we gaan proberen heel modern te werken en ik vind al die kleuren heel mooi maar niet echt bij mijn stijl passen :)

welk kleur ga jij nemen?

groetjes

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik8-10-2014 14:14:50

Wij zijn er al getrouwd in maart en hebben toen oranje gekozen als kleur :)
Ik wou ook niet gewoon rood ofzo nemen en vond oranje dan wel nog een warme kleur om mee te werken!
Goud zal daar ook heel mooi zijn denk ik!

Groetjes
Charlyn

nina
19-9-2015
 Meld misbruik8-10-2014 14:35:29

Ah ja oranje is zeker een mooie, warme kleur. En was je tevreden van de dag? wie heb jij gekozen als catering en dj?
Ik ben nog op zoek naar een goede visagiste die aan huis komt, tips? :)

Groetjes

Nina

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik8-10-2014 14:48:03

Wij hadden als catering MaKwizien uit Tielt: super goede commentaar gehad erop. Veel keuze en goed van smaak! DJ was DJ Yargo uit Brugge, een DJ van op de lijst die Anneke ons had meegegeven...

De visagiste die ik had was een persoonlijke kennis uit Roeselare.
Ik wil eventueel wel vragen als zij beschikbaar is hoor...
Waar wonen jullie?

Groetjes
Charlyn

nina
19-9-2015
 Meld misbruik8-10-2014 15:01:03

Ok leuk om te horen dat het een leuke dag was! Ja onze dj komt ook uit de lijst van Anneke, zo weet je direct of het goed is hé!
Goh wij zijn zelf van Aalter maar mijn makeup zou moeten gedaan worden bij mijn mama thuis in melle (regio Gent), ik zoek dus beter wat meer in die regio denk ik :)

Groetjes

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik8-10-2014 16:20:08

Mijn make-up en haar wordt gedaan door Pastille in Leerne. Ze komen aan huis en hebben verschillende bruidsarrangementen (je vindt alles op hun site). Grtjs

Anneleis
5-9-2018
 Meld misbruik9-10-2014 9:14:47

Wij trouwen ook volgend jaar in het fabriekspand. Spannend allemaal maar inderdaad heel wat voorbereidingswerk.
Nina, voor welke grafische ontwerper hebben jullie nu gekozen? Wij zijn ook nog zoekende...

Groetjes

nina
19-9-2015
 Meld misbruik9-10-2014 11:07:53

Ik heb al goede dingen gehoord over Pastille en ze werkte blijkbaar vroeger bij de kapper waar ik mijn haar ga laten doen..

Ik heb nu afspraken met sofiemustique uit Gent en Soki uit gent. We hebben zaterdag onze eerste afspraak dus kan nu nog niet veel zeggen :)
Ik hoop dat we toekomen met ons budget want ik wil graag mijn save the date, misboekjes, uitnodigingen, naamkaartjes en menu's in dezelfde stijl maar vind het moeilijk om daar een prijs op te plakken..

Mocht je nog andere weten regio gent/brugge alle tips zijn welkom :)

Groetjes

Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik9-10-2014 18:37:57

Amai, als ik dat hier lees, begin ik wat te stressen. Wij trouwen twee weken eerder in het fabriekspand en ik heb het gevoel dat er nog maar weinig in orde is. Alhoewel : Dj, catering, fotograaf, thema, idee bedankjes, diaken voor de viering. Maar wat het kleed betreft wou ik pas in december gaan zoeken. En is het niet wat vroeg voor make-up en haar? Ja man, ik vrees dat ik nog stress zal hebben. En ik maar denken dat ik goed op schema zat :-D

nina
19-9-2015
 Meld misbruik10-10-2014 8:26:18

Goh ik denk dat je al veel hebt hoor! Ik moet dringend eens bellen naar de pastoor voor onze viering...

Ik dacht ook om maar voor mijn kleed te kijken in januari/februari maar op mijn werk zeiden ze dat ik best nu al eens ga kijken omdat de nieuwe collectie voor 2015 toch uit is en inderdaad in de winkels zeiden ze mij ook dat ik best kies voor de kerstvakantie.
Maar je krijgt wel heel vlug een afspraak, bij Bruidscouture Elena heb ik de week nadat ik gebeld heb al een afspraak gekregen en bij pierre Yves moet ik 2 weken wachten ..

En mijn kapper zei mij ook dat ik best op tijd alles vast leg.. Nu makeup is misschien vroeg maar ja je kan maar zeker zijn.. Ik ben voornamelijk afgegaan op tips van collega's en ervaringen op blogs aangezien ik de eerste van mijn vrienden ben die trouw.

Succes! :)

magali
1-8-2015
 Meld misbruik12-10-2014 8:10:58

Er komt inderdaad veel bij kijken en de voorbereidingen zijn heel leuk. Door er zo mee bezig te zijn, heb ik 's nachts als vaak gedroomd over de trouw. Ik ga 27 oktober voor de eerste keer gaan kijken voor een jurk bij Le chapeau. Verder is het volgende al in orde:

Feestzaal
Burgerlijk huwelijk
Kerkelijk huwelijk
Vervoer
Kapper
Make-up
Thema
Uitnodigingen
DJ
Decoratie
Fotograaf

Nina, je zoekt iets in de regio van Gent voor maquillage... Ik koos voor Attitude and Style. Zij deed de make-up voor een vriendin, wij deden ook een vrijgezellenparty met haar en ik heb haar nu ook gecontacteerd voor volgend jaar. Ze doet regio Gent... Ik laat het je maar weten! :)

Groetjes
Magali

nina
19-9-2015
 Meld misbruik13-10-2014 9:39:23

Amai Magali zoveel al in orde! Ik heb van collega's heel goede dingen gehoord van le Chapeau. Veel plezier!

Ik ben dit weekend bij bruidscouture Elena geweest en die waren echt super vriendelijk. heb verschillende kleedjes mogen aandoen, helemaal niet beperkt tot 5 kleedjes ofzo..

Heb het bijna kleed gevonden maar ben verliefd op een kleed van pronovias dus ga eerst dat eens passen bij Pierre-Yves ..

Ik heb van een collega een tip gekregen ivm met make-up (Gribeau) en de makeup op de website spreekt me wel aan qua stijl en natuurlijk was de makeup van die collega ook dik in orde :).

Kapper leg ik dit weekend vast aangezien ik dan toch moet gaan :)

veel succes en veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes

Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik21-1-2015 13:32:29

Hallo,

Wij plannen pas volgend jaar ons huwelijk maar zijn deze week al even langsgeweest in het Fabriekspand in Roeselare. Anneke heeft ons perfect ontvangen en wij hebben ook alvast een optie genomen ...

Hebben jullie op voorhand al enkele traiteurs enzo gecontacteerd om een exact idee te hebben over een budget of niet ? Ik vind het allemaal nogal moeilijk om zomaar even de knoop door te hakken !

nina
19-9-2015
 Meld misbruik22-1-2015 13:29:57

Ik heb eigenlijk na mijn afspraak met Anneke direct enkele traiteurs gebeld, zowel die zij voorstelde zoals foodsie maar ook andere waarvan ik al goede dingen gehoord had zoals leconte, sir catering en Coeur d'Artichaut want we zijn wel verschoten van sommige prijzen zoals bij foodsie.. Nu lagen onze wensen misschien ook wel hoog maar ja als je dat al niet kieskeurig mag zijn :)

ook hebben we op sommige offerten 4 weken moeten wachten dus ik zou aanraden om zeker op tijd de traiteurs te contacteren.

Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik22-1-2015 21:56:54

Ja ik heb inderdaad al de info ontvangen van leconte! Ik bel hen deze week nog even voor een afspraak . Heb al veel positieve dingen over hen gelezen hier! Verder kregen we amuza door van Anneke , dit spreekt mij wel nog meer aan vanwege het concept ! Nu hopen dat ik snel een afspraak kan vastleggen !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...