Hoi lieve bruiden!
Twee weken geleden ben ik getrouwd met de liefde van mijn leven en het was echt een fantastische dag!
We zijn net terug van onze huwelijksreis in Rhodos, en ook die was echt geweldig!
https://www.facebook.com/demeyer/media_set?set=a.101526... Hier volgt een klein verslagje:
De avond voor de trouw ben ik bij mijn mama gaan slapen. Deels omwille van de traditie maar ook omdat mijn kapster/visagiste tegenover mijn mama woont.
Die avond om 23u gaan slapen en als een blok in slaap gevallen, geen last van stress! :)
Op zaterdagochtend 27/09 om 06u klaarwakker. Ik had heerlijk geslapen en was klaar om te trouwen.
Om half 7 kwam Elisa (Utzeri, echt een aanrader!!!!) en ze heeft er voor gezorgd dat niet alleen ik maar ook mijn mama, zus en schoonzus er stralend uitzagen.
Tegen 9u was ik klaar en hebben mijn zus en mijn mama mij geholpen met het aandoen van het kleed. Dit was niet gemakkelijk als je zeven lagen tule moet aankrijgen :) Maar het eindresultaat was fantastisch! Ik voelde me een echte bruid! :)
Om 10u stond ik te popelen tot mijn toekomstige man er zou zijn! En dan tegen kwart na 10 was hij er eindelijk! :) Oh hij was prachtig in zijn kostuum! En hij had een super mooi bruidsboeket bij, met rode rozen. Maar het beste van allemaal was zijn gezicht! Hij kon zijn ogen niet geloven toen hij mij zag. Het was echt liefde dat ik zag in zijn gezicht! Ik had allemaal vlindertjes in de buik! :)
We zijn dan in onze Spitfire naar het Districthuis van Wilrijk gereden om te gaan trouwen. Bravo voor onze Schepen want die heeft het echt een persoonlijke toets gegeven. Na het gemeentehuis hebben we een drink gegeven aan het Districthuis. Was heel gezellig en ongedwongen.
Na die drink ben ik met mijn man en de fotografe naar het MAS gereden om onze trouwfoto's te nemen. We hadden super veel geluk met het weer en hebben dus ook heel veel mooie foto's kunnen aan het eilandje en op een mooie boot die er lag. Ook bovenop het MAS is het super mooi om foto's te nemen.
Dan zijn we terug gereden naar onze feestzaal De Jachthoorn in Kontich (aanrader!!!!). Daar hebben we met de naaste familie nog foto's genomen in de tuin van de feestzaal.
Om 15u zijn we met de naaste familie aan tafel gegaan voor een heerlijk 5 gangen diner. Was van topkwaliteit!
Om 19u30 kwamen de avondgasten toe voor onze huwelijksviering. Dit duurde een uur van 20u tot 21u.
Om 21u hadden we een kleine receptie met lekkere hapjes en drankjes. En dan tegen 22u15 hebben we onze openingsdans gedanst en hebben we de start gegeven voor ons avondfeest. Dankzij onze Dj Joris (goede vriend) hebben we tot 03u stevig gedanst.
Het was een geweldige dag! Alles is zo vlot verlopen en dat is mede dankzij onze fantastische familie en vrienden! Ze hebben zo veel voor ons gedaan!
Wij hebben er enorm van genoten en ook van onze huwelijksreis in een super de luxe 5 sterren hotel in Rhodos! :) Voor alle toekomstige bruiden : GENIETEN!!! :)
x